اخبار داغ

درخشش در روز دوم مسابقات؛

آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا| 3 طلا، 3 نقره و 4 برنز برای ایران

آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا| 3 طلا، 3 نقره و 4 برنز برای ایران
در ادامه رقابت‌های آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان قهرمانی آسیا در تایلند قایقرانان ایران صاحب 10 رنگارنگ مدال شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون قایقرانی، مسابقات آبهای آرام قهرمانی زیر ٢٣ سال و جوانان آسیا صبح امروز 26 خرداد در پاتایا تایلند ادامه پیدا کرد.

تیم ایران با ١٨ ورزشکار و ۴ مربی در بخش دختران و پسران این رقابت‌ها حضور دارد.

...

محراب آسایش خورشید در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان با رقبایی از چین تایپه، ازبکستان، قزاقستان، کره و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۳:۴۶.۳۰۲ دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.

...

شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی یکنفره 1000 متر زیر 23 سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، میانمار و ویتنام رقابت کرد و در پایان با زمان 4:04.396 دقیقه سوم و صاحب مدال برنز شد.

...

عباس حسینی در مسابقه فینال کایاک یکنفره 1000 متر زیر 23 سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، قرقیزستان و چین تایپه رقابت کرد و در پایان با زمان 3:40.798 دقیقه چهارم شد.

...

ابوالفضل جنتی و امیررضا اولادیان در مسابقه فینال کایاک دونفره 1000 متر مردان جوانان با رقبایی از ازبکستان، هند، قزاقستان، قرقیزستان و چین تایپه رقابت کردند و در پایان با زمان 3:31.255 دقیقه سوم شدند و مدال برنز به دست آوردند.

...

ارشین رضانژاد در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر جوانان دختر با رقبایی از ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان ۴:۱۶.۶۳۵ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و صاحب مدال طلا شد.

...

محمد عباسی و شایان حسینی در مسابقه فینال کانوی دونفره 1000 متر مردان زیر 23 سال با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و هند رقابت کردند و در پایان با زمان 3:41.690 دقیقه در جایگاه دوم ایستادند و صاحب مدال نقره شدند.

...

الناز شفیعیان در مسابقه فینال کایاک یکنفره 1000 متر زیر 23 سال دختران با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، ویتنام و سنگاپور رقابت کرد و در پایان با زمان 4:09.940 دقیقه در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب مدال طلا شد.

...

یزدان زراعت‌کار و امیررضا برزگر در مسابقه فینال کایاک دونفره 1000 متر مردان زیر 23 سال با رقبایی از ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، هند و سنگاپور رقابت کردند و در پایان با زمان 3:31.262 دقیقه در جایگاه چهارم ایستادند.

...

پارسا علیان و هورام قاسمی در مسابقه فینال کانوی دونفره 1000 متر جوانان با رقبایی از ازبکستان، تایلند، قزاقستان، هند و کره رقابت کردند و در پایان با زمان 4:22.419 دقیقه در جایگاه پنجم ایستادند.

...

زهرا مطهر و هدیه خیرآبادی در گروه اول دور مقدماتی کانوی ۵۰۰ متر  زیر ۲۳ سال دختران با رقبایی از ازبکستان، ویتنام و هند رقابت کردند و در پایان با زمان ۲:۰۲.۴۴۷ دقیقه در جایگاه سوم ایستادند و به نیمه نهایی راه یافتند.

...

تانیا کارگرپور و عباس حسینی در گروه دوم دور مقدماتی کایاک ۵۰۰ متر میکس زیر ۲۳ سال با رقبایی از ازبکستان، هنگ‌کنگ و قرقزیستان رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۴۲.۹۳۵ دقیقه در جایگاه دوم قرار گرفتند و به فینال صعود کردند.

...

ثنا زارع در مسابقه مقدماتی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر جوانان دختر با رقبایی از قزاقستان، ویتنام، میانمار و کامبوج رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۲۸.۰۹۷ دقیقه در جایگاه سوم ایستاد و راهی نیمه‌نهایی شد.

...

ارشین رضانژاد و ترنم اکبرزاده در مسابقه مقدماتی کانوی یکنفره ۵۰۰ متر بانوان جوانان با رقبایی از قزاقستان، ویتنام و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۵۴.۹۷۰ دقیقه در جایگاه نخست ایستادند و مستقیما راهی فینال شدند.

...

تیم کایاک چهارنفره مردان با ترکیب عباس حسینی، یزدان زراعت‌کار، امیررضا برزگر و امیررضا اولادیان در مسابقه مقدماتی ۵۰۰ متر با رقبایی از سنگاپور، تایلند و قرقیزستان رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۲۷.۵۵۵ دقیقه در جایگاه نخست ایستاد و مستقیما راهی فینال شد.

...

تیم کانوی دونفره میکس ۵۰۰ متر جوانان در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۱۱.۹۱ دقیقه در جایگاه ششم ایستادند.

...

هدیه خیرآبادی در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال دختران در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، هند و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۱۶.۴۲۷ دقیقه در جایگاه پنجم ایستاد.

...

محمد عباسی و شایان حسینی در کانوی دونفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، هند و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۴۵.۸۳۹ دقیقه در رده دوم قرار گرفتند و صاحب مدال نقره شدند.

...

ترنم اکبرزاده در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر جوانان دختر در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، چین تایپه و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۰.۳۱۴ دقیقه در رده دوم قرار گرفت و صاحب مدال نقره شد.

...

یزدان زراعت‌کار در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، ویتنام، قزاقستان، کره و قرقیزستان رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۴۶.۴۱۴ دقیقه در رده پنجم قرار گرفت.

...

شایان حسینی در کانوی یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، فیلیپین، قزاقستان، میانمار و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۱:۵۵.۸۸۱ دقیقه در رده سوم قرار گرفت و مدال برنز به دست آورد.

...

ابوالفضل جنتی و محراب آسایش خورشید در کایاک دونفره ۵۰۰ متر جوانان در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، چین تایپه، قزاقستان، کره و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۴۱.۰۰۶ دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند.

...

الناز شفیعیان در کایاک یکنفره ۵۰۰ متر زیر ۲۳ سال دختران در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، کره، قزاقستان، ویتنام و تایلند رقابت کرد و در پایان با زمان ۲:۰۰.۲۷۷ دقیقه اول و صاحب مدال طلا شد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

...

ارشین رضانژاد و محراب آسایش خورشید در کایاک دونفره ۵۰۰ متر میکس جوانان در مسابقه فینال با رقبایی از ازبکستان، هنگ‌کنگ، قزاقستان، ویتنام و تایلند رقابت کردند و در پایان با زمان ۱:۴۹.۸۵۰ دقیقه پس از نمایندگان قزاقستان، ازبکستان و ویتنام چهارم شدند.

...

این مسابقات عصر امروز با رقابت نمایندگان کشورمان پیگیری می‌شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه