اخبار داغ

توافق بزرگ سرخ‌پوشان؛

سرمربی سابق اینتر و ناپولی در راه ایران؛ والتر ماتزاری روی نیمکت پرسپولیس!

سرمربی سابق اینتر و ناپولی در راه ایران؛ والتر ماتزاری روی نیمکت پرسپولیس!
یک سرمربی مطرح ایتالیایی برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در حالی که مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم‌چنان در دوره محرومیت به‌سر می‌برد و اوسمار لوس‌ویه‌را هم پس از قهرمان کردن سرخ‌پوشان در فصل بیست‌وسوم از این تیم جدا شده، اخبار تازه‌ای درباره سکان‌دار جدید پرسپولیس در فصل ۲۴ مخابره شده‌است.

بر اساس اعلام جیان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار مطرح ایتالیایی حوزه نقل‌وانتقالات، باشگاه پرسپولیس با والتر ماتزاری، سرمربی سابق تیم‌های فوتبال اینترمیلان و ناپولی به توافق رسیده و به احتمال زیاد پس از پایان محرومیت درویش و در هفته آینده به‌عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان معرفی خواهد شد.

ماتزاری ۶۲ ساله، طی سال‌های ۲۰۲۳ - ۲۰۲۴ سرمربی ناپولی بوده و فوریه ۲۰۲۴ (اسفند ۱۴۰۲) از این تیم جدا شده. او در این مدت همراه ناپولی، ۱۲ بازی در سری‌آ پشت سر گذاشته و توانسته با کسب ۴ پیروزی و ۳ تساوی، ۱۵ امتیاز کسب کند. این مربی ایتالیایی هم‌چنین در ۲ بازی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت ناپولی نشسته که یک برد و یک شکست در کارنامه او ثبت شده. والتر ماتزاری در مدت حضورش در ناپولی در مجموع در ۱۷ بازی روی نیمکت این تیم نشسته و میانگین امتیاز ۱/۲۴ را به نام خود ثبت کرده است.

درباره کادرفنی هم احتمال می‌رود نیکولا فریو، لوکا مارکونی و کلودیو نیکولینی در کنار این سرمربی مطرح ایتالیایی باشند و روی نیمکت سرخ‌ها بنشینند. ماتزاری بدون تردید از اسامی مطرح فوتبال ایتالیا و حتی اروپاست که با وجود عملکرد متزلزل در سال‌های اخیر، برای پرسپولیس در فوتبال ایران و یا لیگ قهرمانان نخبگان آسیا نام جذاب و مطرحی به شمار خواهد رفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه