اخبار داغ

آقایی‌پور در راه اورنبورگ؛

نه استقلال، نه پرسپولیس؛ پدیده جوان لیگ برتر در آستانه انتقال به لیگ روسیه!

نه استقلال، نه پرسپولیس؛ پدیده جوان لیگ برتر در آستانه انتقال به لیگ روسیه!
به‌نظر می‌رسد جواد آقایی‌پور به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس، نه گفته و به لیگ روسیه خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ جواد آقایی‌پور، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان که در جمع اهوازی‌ها عملکرد درخشانی داشت و ضمن دعوت به تیم ملی از سوی امیر قلعه‌نویی در عدم سقوط آبی‌ها به لیگ یک نقش داشت، حالا به گزینه اصلی نقل‌وانتقالاتی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس تبدیل شده است.

درخواست گزاف آقایی‌پور از سرخابی‌ها و بیان شدن بحث توافق 60 میلیارد تومانی، باعث آن شده تا استقلالی‌ها از ادامه صحبت با وی دست بکشند و پرسپولیسی‌ها هم که با محدودیت مالی مواجه بوده‌اند، عملاً راه را برای پیشنهادات دیگر برای آقایی‌پور باز بگذارند.

دمیتری آندریف مدیر ورزشی باشگاه اورنبورگ درباره انتقال قریب‌الوقوع جواد آقایی‌پور به تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: این بازیکن تست‌های پزشکی باشگاه را پشت سر گذاشته است و باید فردا (یکشنبه) به اردوی تیم ملحق شود. قرارداد این انتقال امضا شده و تنها امضای بازیکن باقی مانده است. درباره همه اقدامات با سرمربی صحبت شده است و او تصمیم نهایی را می‌گیرد.

اورنبورگ که ملی‌پوش ایرانی دیگر یعنی محمد قربانی را در اختیار دارد، فصل گذشته در جایگاه دوازدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر روسیه قرار گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه