اخبار داغ

بازیکنان و کادر تیم والیبال جوانان چه گفتند؟

نجاتی: حریف اصلی ایران تیم کره جنوبی است/ علیخانی: قهرمانی حق تیم ایران است

نجاتی: حریف اصلی ایران تیم کره جنوبی است/ علیخانی: قهرمانی حق تیم ایران است
بازیکنان و کادر تیم والیبال جوانان در آخرین تمرین پیش از اعزام به رقابتهای قهرمانی آسیا صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال زیر 20 سال قهرمانی آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد. و تیم ایران در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های چین‌، چین‌تایپه و قطر همگروه است.

اردوی نهایی تیم والیبال جوانان برای همخوانی آب و هوایی با کشور میزبان رقابت‌های قهرمانی آسیا (اندونزی) در استان‌های شمالی کشور برگزار خواهد شد و سپس ملی‌پوشان راهی سورابایا خواهند شد.

آخرین تمرین تیم والیبال جوانان ایران در تهران امروز (چهارشنبه 13 تیرماه) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد. در حاشیه این تمرین بازیکنان و کادر تیم والیبال جوانان صحبت کردند.

نجاتی: حریف اصلی ایران تیم کره جنوبی است

محمدحسین نجاتی مربی تیم والیبال جوانان ایران پس از این تمرین درباره شرایط تیم، اظهار داشت: تیم ملی والیبال جوانان شرایط ایده‌آلی دارد و به 80 درصد آمادگی رسیده است. اردوی بعدی در شمال برگزار می‌شود و 5 بازی دوستانه در آنجا انجام می دهیم و سپس به اندونزی می‌رویم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره حریفان در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: تیم های شرکت کننده را آنالیز کردیم. حریف اصلی ایران تیم کره جنوبی است و ژاپن هم یکی از تیم‌های خوب مسابقات است. انشالله بتوانیم مقام دوره گذشته را به دست آوریم.

نجاتی درباره حریفان مرحله مقدماتی تیم ایران در گروه دوم مسابقات (چین‌، چین‌تایپه و قطر) نیز گفت: همه تیم ها آنالیز شدند. تمام کارها و برنامه ریزی‌ها انجام شده ولی دید بالا روی دو تیم کره و ژاپن داریم.

مربی تیم والیبال جوانان ایران درباره قهرمانی در آسیا، گفت: تیم ایران سال‌های زیادی قهرمان آسیا و جهان شده است و امسال هم برای تکرار این عنوان در قاره کهن تلاش می کنیم.

وی از افرادی که به تیم ملی جوانان کمک کردند، تشکر ویژه کرد و گفت: مربیانی همچون علیرضا بهبودی، علیرضا نادی و … زحمات زیادی برای آماده سازی تیم ایران کشیدند. مربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره زمان اعزام به مسابقات گفت: 24 تیرماه یعنی چهار روز زودتر راهی اندونزی می شویم تا اردوی آماده سازی را در این کشور ادامه دهیم. احتمالا دو بازی تدارکاتی نیز پیش از شروع مسابقات برگزار کنیم.

کوک‌جیلی: باید بهترین خودمان باشیم

عمران کوک‌جیلی پاسور تیم ملی جوانان ایران پس از این تمرین درباره شرایط تیم، اظهار داشت: تمرینات بسیار خوبی پست سر گذاشتیم. از نظر آمادگی جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی در شرایط مطلوبی قرار داریم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره احتمال قهرمانی ایران، تاکید کرد: امیدواریم که قهرمان شویم. تلاش خود را کردیم و امیدوارم از عنوان قهرمانی تیم ایران دفاع کنیم.

پاسور تیم والیبال جوانان درباره حریفان مرحله مقدماتی تیم ایران (چین‌، چین‌تایپه و قطر) گفت: همه حریفان قابل احترام هستند. همه بازی‌ها برای تیم ایران حکم فنیال و اهمیت خاص خود را دارد. سعی می کنیم بهترین خودمان باشیم به تیم مقابل دقت نخواهیم کرد. باید بهترین خودمان باشیم.

مهدیان: ژاپن و کره جدی‌ترین حریفان هستند

ابوالفضل مهدیان قطر پاسور تیم والیبال جوانان ایران پس از این تمرین، عنوان کرد: خداراشکر تمام بازیکنان رو به پیشرفت هستند و نسبت به دوره قبل که در تیم نوجوانان بودیم، پیشرفت قابل توجهی داشتیم.

وی ادامه داد: تیم والیبال جوانان ایران با کادر فعلی سال‌های 2022 و 2023 قهرمان آسیا و جهان شد و تفکرات بهتری نسبت به گروه‌های قبل دارند و همگی در حال پیشرفت هستیم.

مهدیان در ادامه خاطرنشان کرد: همگروهی‌های ایران آسان نیستند و مسلما در این مدت پیشرفت‌هایی داشتند که از آن بی اطلاع هستیم. هر تیمی که بهتر کار کند، نتیجه بهتری خواهد گرفت. تمام تیم‌های برای ایران قابل احترام هستند اما جدی‌ترین حریفان ژاپن و کره‌جنوبی هستند.

علیخانی: قهرمانی حق تیم ایران است

محمدمانی علیخانی دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال جوانان پسر ایران پس از این تمرین اظهار کرد: خداراشکر اردوهای خوبی را پشت سر گذاشتیم. چهار ماه است که در اردو هستیم و این پنجمین اردوی تیم ایران است.

وی در خصوص میزان آمادگی‌اش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، گفت: آمادگی خوبی دارم اما به دلیل مصدومیتی که داشتم، نتوانستم مدت زیادی همراه تیم باشم. سرمربی لطف کرد و من را در اردو نگاه داشت. نظر کادر فنی است که من در تیم حضور داشتم باشم.

بازیکن تیم والیبال جوانان ایران ادامه داد: با تلاش خودمان و کادر فنی حقمان است که در این دوره هم قهرمان شویم. شناخت خوبی از حریفان داریم. در چند سال گذشته مسلما این تیم‌ها پیشرفت‌هایی داشتند و تیم ایران هم همین پیشرفت‌ها را داشته است. امیدوارم بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ژاپن و کره‌جنوبی  تیم‌های فوق‌العاده‌ای هستند و هنوز مسابقات شروع نشده فیلم بازی این حریفان را به واسطه آنالیز خوبی که انجام شده دیدیم و شناخت خوبی از این تیم‌ها داریم.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه