اخبار داغ

معاون وزیر کشور:

پیگیری نتیجه‌بخش امور، ویژگی بارز شهید جمهور بود

پیگیری نتیجه‌بخش امور، ویژگی بارز شهید جمهور بود
معاون وزیر و رییس سازمان امور اجتماعی کشور گفت: پیگیری مسائل و راهبری امور تا رسیدن به نتیجه از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رییسی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عباسی روز پنجشنبه در مراسم نمایه‌سازی و رونمایی از دستاوردهای  فرهنگی، علمی و اجتماعی شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی با عنوان «سرمشق» در خراسان رضوی افزود: با حادثه شهادت رییس جمهور و همراهان وی، دشمنان فکر می کردند مسیر انقلاب اسلامی با نقصان رو به رو خواهد شد، در حالیکه این انقلاب به افراد متصل نیست و با اراده خداوند، جامعه اسلامی همراه با اراده پولادین خود شاهد تداوم و ترمیم مسیر خود است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر با شهادت رییس جمهور، مردم متوجه اقدامات و خدمات بی نظیر شهید رییسی شدند و در مراسم تشییع و تدفین حماسه آفریدند و این اراده را به دست آوردند تا مسیر گفتمان این شهید بزرگ را با عزت ادامه دهند.

رییس سازمان امور اجتماعی کشور بیان کرد: شهید رجایی گفتمان خدمت مکتبی را ایجاد و شهید رییسی این گفتمان مکتبی و انقلابی را ترویج کرد، برخی از دانشمندان و سیاستمدارن سایر کشورهای جهان در خصوص حکومت انقلاب اسلامی و گفتمان آن پرس وجو می‌کنند تا ابعاد مختلف آن را بشناسند.

وی گفت: برای شناخت از هویت و گفتمان انقلاب اسلامی باید شرایط آن تبیین شود، زیرا برای اولین بار مردم سالاری دینی در برابر سایر گفتمان های موجود در جهان مطرح شد و از این رو باید این موضوع تبیین شود.

عباسی افزود: دشمنان اسلام سعی کردند با ایجاد گفتمان مکتبی اسلامی با عنوان داعش، آن را به جای گفتمان حکومت انقلاب اسلامی ایران نشان دهند و خشونت آن را به نام اسلام ترویج کنند و در تبلیغات رسانه ای خود داعش را به نام اسلام معرفی می‌کردند.

وی اظهار کرد: خلأ اجرایی و اجتماعی مردم سالاری دینی تا قبل از دولت سیزدهم برای بسیاری از مردم ناشناخته بود و با شهید رئیسی، ارائه نمونه عملی این گفتمان شکل گرفت و از این رو تحلیل گران غرب به این نتیجه رسیدند که پرچم نمونه ای از نظام حکومت پیامبر اسلام (ص) اکنون به اهتزاز درآمده است و بر همین اساس به صف آرایی در مقابل این نظام روی آورند.

این مقام مسوول با اشاره به اینکه باید بتوانیم این سرمشق و الگو را به جوانان نشان دهیم، اظهار کرد: حماسه ای که بعد از شهادت شهید خدمت شکل گرفت و حتی دل های بسیاری از مردم کشورهای جهان را با مردم ایران متحد کرد از اهمیت بسزایی برخوردار است.

عباسی به دستاوردهای دولت سیزدهم و اقدامات شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: این گفتمان اکنون آغاز شده است و با ادامه این مسیر، در بلند مدت دستاوردهای خود را نشان خواهد داد. از این رو اگر این راه عزتمند ادامه پیدا کند شاهد تعالی این انقلاب خواهیم بود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه