اخبار داغ

تور جهانی تنیس جوانان| پارسا اشجاری قهرمان شد

تور جهانی تنیس جوانان| پارسا اشجاری قهرمان شد
پرونده هفته دوم تور جهانی تنیس با قهرمانی نماینده ایران بسته شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین هفته رقابت های تور جهانی کمتر از ۱۸ سال ، با قهرمانی پارسا اشجاری و نایب قهرمانی کیمیا ثاقب تهرانی در بخش دختران به پایان رسید .

در دیدار پایانی این مسابقات پارسا اشجاری توانست با برتری ۲ بر یک‌ مقابل اوکتای از ترکیه عنوان قهرمانی هفته دوم را به نام‌ خود ثبت کند و نماینده ترکیه در جایگاه دوم بایستد .

در پایان دیدارهای بخش انفرادی پسران امره آنلامیس از ترکیه و  بردیا دانشفر از ایران مشترکا سوم شدند.

همچنین در فینال بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی با شکست ۲ بر صفر مقابل الکساندر گلیگا از مولداوی‌ عنوان دومی را بدست آورد و  هانا سلطانی و نماینده ترکیه مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

همچنین پیش از این و با انجام دیدار نهایی بخش دونفره ، زوج رادین فهیمی – دانیال مشتاقی فر با نتیجه ۲ بر یک نمایندگان ترکیه را شکست دادند و صاحب عنوان قهرمانی شدند و در بخش دختران زوج جنت چربپال از هند – کیمیا ثاقب تهرانی با نتیجه ۲ بر یک مقابل  گلیگا از مولداوی- هانا سلطانی از ایران به پیروزی رسیدند و قهرمانی این بخش را به نام خود ثبت کردند. 

مسابقات تور جهانی از ۹ تا ۱۶ تیر ماه با حضور تنیسورهایی از کشورهای ایران ، مولداوی، هند ، سوئد ، ترکیه و عراق به مدت ۲ هفته در زمین‌های تنیس شاهین البرز برگزار شد.

سرداوری این مسابقات بر عهده ندا کاظمی سرداور نشان سفید کشورمان بود‌ و زهرا داود آبادی مدیریت بازی ها را بر عهده داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه