اخبار داغ

به میزبانی بانه؛

در مجمع عمومی سالیانه ۱۴۰۳ فدراسیون والیبال چه گذشت؟

در مجمع عمومی سالیانه ۱۴۰۳  فدراسیون  والیبال چه گذشت؟
مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال روز پنج‌شنبه 21 تیر به ریاست سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان در شهر بانه برگزار شد.

به گزارش راه دانا به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، در راستای اهداف و سیاست های کلان و نوین فدراسیون والیبال برای رشد و توسعه والیبال در سراسر کشور و با موافقت وزارت ورزش و جوانان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون در سال 1403 امروز در سالن همایش های هتل هاله (لاله) شهر بانه استان کردستان به ریاست سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، احسان درویشی فرماندار شهرستان بانه، آمنه غلام‌ویسی مدیرکل ورزش و جوانان استان، نمایندگان کمیته ملی المپیک، ورزشکاران، داوران، ورزشکاران و دیگر نهادهای عضو مجمع، روسای هیات‌های استانی و …. از جمله شرکت کنندگان در این مجمع بودند. 

این مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه کلیپی از عملکرد والیبال ایران در سال 1402 پخش شد.

خیر مقدم به اعضای مجمع عمومی سالیانه فدراسیون والیبال و اعلام برنامه‌ها از سوی امیرحسین منظمی دبیر مجمع پخش دیگری از برنامه در شهر بانه بود که در راستای رشد و توسعه والیبال در تمامی نقاط ایران به ویژه مناطق محروم برگزار شد.

محسن بیگلری نماینده مردم بانه در مجلس شورای اسلامی و احسان درویشی فرماندار شهر بانه دیگر سخنرانان این مجمع بودند که درباره ضرورت توسعه ورزش و والیبال در تمامی نقاط کشور صحبت کردند و توجه به جوانان را محور مهمی برای ورزش دانستند و پس از پایان سخنان سالن همایش را ترک کردند تا کار تخصصی مجمع شروع شود.

در ادامه سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال گزارش کاملی از عملکرد این رشته ورزشی در سال 1402 و برنامه‌هایش برای سال جاری ارائه کرد. وی با بیان این‌که وعده داده بودم که تمرکز را از روی تهران و شهرهای بزرگ کشور بردارم و عملی کردم چون والیبال متعلق به همه مردم ایران است، تصریح کرد: هر چند برگزاری مجمع در بانه سخت بود اما دلنشینی امروز قابل احساس است که روسای هیات‌ها از شرقی ترین و یا جنوبی ترین استان‌های کشور در این مجمع جضور یافتند. بازیکنان خوب تیم های ملی، مربیان و داوران و نماینده های ارزشمند باشگاه زحمت کشیدند و در مجمع که در شهر مرزی بانه برگزار شد، شرکت کردند.

تقوی تاکید کرد: قرار نیست قطار در بانه متوقف شود و باید به تمامی استان ها احترام بگذاریم تا آنها نیز به والیبال احترام بگذارند. همه زیر یک خیمه هستیم و مشترکات زیادی داریم. والیبال و خانواده والیبال محدود به یک زمین 9 در 9 نکنید. اگر افتخاری به دست می آید مربوط به زحمات همه عزیزان این خانواده است.

وی با اشاره به نگرانی برخی‌ها برای والیبال و تقوی گفت: من به دنبال مقصر این اتفاقات نیستیم چون شعار و تفکر و برنامه هایم بر اساس همدلی است و در کنار هم بودند و جنگیدند است. اما اعضای مجمع باید مشکلات فدراسیون را بدانید. در یک تصمیم ساده و پر رمز و راز بیش از 50 درصد از هزینه‌های بلیت را کاهش دادیم. این تصمیم خیلی کار سختی بود زیرا زوایای آشکار و پنهانی داشت اما انجام شد، در زمینه خرید البسه نیز بیش از 60 درصد صرفه جویی کردیم. انتقاداتی شد اما درست نبود چون بهترین لباس های ایرانی را خریدیم.

تقوی ادامه داد: من رئیس فدراسیون والیبال نیستم بلکه یک مستاجر در فدراسیون هستم که شما انتخاب کردید و به دنبال منافع شخصی نیستم. خدا را شاکرم که بهترین ها در کنارم هستند و کمک می کنند. امیدوارم در کنار هم به زودی شاهد روزهای خوب والیبال باشیم.

ارائه گزارش حسابرسی مستقل سال مالی 1402 برنامه بعدی مجمع بود که این گزارش از سوی مرتضی گرایلی خوانده شد. در ادام نیز مهدی اسلامی، گزارش‌های مالی صورت دارایی، مطالبات و صورت حساب دوره مورد بررسی و گزارش بازرس فدراسیون را برای اعضای مجمع عمومی سالیانه خواهد و در نهایت این گزارش ها به تصویب اعضای مجمع رسید.

در ادامه پیشنهاداتی برای مجوز بکارگیری اسپانسر، خرید البته ورزشی و پرداخت پاداش اعضای هیات رئیسه، کارکنان و روسای هیات های استانی با نظر رئیس فدراسیون مطرح و به تصویب اکثریت آرای اعضای مجمع فدراسیون والیبال رسید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه