اخبار داغ

سلیمی در گفتگو با دانا:

کارآمدی باید جایگزین جناح بندی در کابینه پيشنهادی دولت چهاردهم باشد/ عده ای خود را قیم دولت ندانند

کارآمدی باید جایگزین جناح بندی در کابینه پيشنهادی دولت چهاردهم باشد/ عده ای خود را قیم دولت ندانند
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب اعضای کابینه دولت چهاردهم بدون دخالت پدرخوانده هایی که اطراف دولت را گرفتند صورت گیرد.

علیرضا سلیمی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ گفت: رئیس جمهور منتخب امروز رئیس جمهور همه ملت است و باید برای تقویت روحیه همدلی و اجماع سازی در کشور تلاش کند.

وی با اشاره به ویژگی های کابینه پیشنهادی دولت ادامه داد: باید وزرایی به مجلس معرفی شوند که پاکدست، توانمند و کارآمد باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه باید داشتن روحیه انقلابی گری از اولویت های رئیس جمهور در انتخاب وزرا باشد، تصریح کرد: وزرای دولت چهاردهم باید به توان داخلی ایمان و اعتقاد داشته و از تمام ظرفیت ها و منابع انسانی کشور استفاده کنند.

سلیمی با اشاره به اینکه نباید رویکرد کابینه پیشنهادی تحت تاثیر پدرخوانده هایی باشد که خود را قیم دولت می دانند، ادامه داد: برخی خود را قیم دولت معرفی می کنند و معتقدند باید حرف آخر را آنها بزنند، رئیس جمهور برای مصالح دولت باید فاصله خود را با این افراد حفظ کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب گفته است که فراجناحی عمل خواهد کرد و اعضای کابینه اش از جناح های مختلف خواهد بود، خاطرنشان کرد: برخی به دنبال ایجاد انحصارطلبی در کشور هستند اما رئیس جمهور در معرفی کابینه مانع انحصارطلبی برخی شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه