اخبار داغ

نخستین تمرین سرخ ها برای فصل جدید؛

معارفه سرمربی اسپانیایی پرسپولیس/ گاریدو: در کنار هم باشیم تا اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم

معارفه سرمربی اسپانیایی پرسپولیس/ گاریدو: در کنار هم باشیم تا اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم
سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در جلسه معارفه با تاکید بر انتظارات بالا از پرسپولیس، از آمادگی در شرایط و دشوار و تاکید بر نظم و دیسپلین سخن گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان ایران، تمرینات خود برای فصل جدید رقابت‌ها را استارت زدند.

حسین بادامکی امروز راهی ورزشگاه شهید کاظمی شد تا معارفه کادرفنی جدید و اعضای تیم با حضور وی و افشین پیروانی، مدیر تیم به انجام برسد.

خوان کارلوس گاریدو، خاویر اولیوا و ادریس سیسی سرمربی و مربیان جدید پرسپولیس هستند که در کنار بعضی اعضای کادر فنی فصل گذشته، هدایت سرخپوشان در این فصل را برعهده دارند. جلسه معارفه کادر فنی جدید و تیم امروز پیش از تمرین برگزار شد.

خوان کارلوس گاریدو در اولین دیدار و گفتگو با شاگردان خود عنوان داشت: خیلی خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که قرار است با هم کار کنیم. همچنین افتخار می‌کنم سرمربی تیم بزرگ و شاخصی مانند پرسپولیس شده‌ام. امیدوارم با یکدیگر همکاری خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: شما می‌دانید و من هم می‌دانم پرسپولیس چه تیم بزرگی است. این‌جا انتظارات از ما خیلی زیاد است. هم من و هم شما در شرایط سخت کار کرده‌ایم. بنابراین به شرایطی که قرار است با آن روبه‌رو شویم آشنا هستیم. همه از ما انتظار پیروزی و قهرمانی دارند. ما باید نظم و دیسپلین داشته باشیم. اگر همه در کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم، می‌توانیم اتفاقات بزرگی را رقم بزنیم.

در پایان صحبت‌های سرمربی، امید عالیشاه به عنوان کاپیتان تیم، به گاریدو و همکارانش خوش آمد گفت و برای پرسپولیس آرزوی موفقیت و قهرمانی کرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه