اخبار داغ

با کسب ۱۷۰ امتیاز؛

کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا| قهرمانی ایران با ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز

کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا| قهرمانی ایران با ۳ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز
تیم کشتی فرنگی نونهالان ایران با کسب ۷ مدال به قهرمانی کشتی فرنگی آسیا در کشور تایلند دست یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان قهرمانی آسیا امروز (سه‌شنبه) 26 تیرماه در شهر سیراچا کشور تایلند برگزار شد و در پایان تیم ایران توسط امیر کاظمی در وزن 48 کیلوگرم، مهدی غلامیان در وزن 62 کیلوگرم، اسماعیل نبوی در وزن 68 کیلوگرم به مدال طلا، ابوالفضل ظهیری در وزن 57 کیلوگرم، امیرحسین بختیارنژاد در وزن 85 کیلوگرم به مدال نقره، بنیامین رستگار در وزن 44 کیلوگرم و امیرحسین علوانی در وزن 75 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

در رده بندی تیمی، ایران با 170 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های ازبکستان با 169 امتیاز، قزاقستان با 154 امتیاز، هند با 137 امتیاز و قرقیزستان با 126 امتیاز در جایگاه‌های دوم تا پنجم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات مقدماتی، امیر کاظمی در وزن 48 کیلوگرم، ابوالفضل ظهیری در وزن 57 کیلوگرم، مهدی غلامیان در وزن 62 کیلوگرم و اسماعیل نبوی در وزن 68 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند. محمدامین آذرپیرا در وزن 41 کیلوگرم، بنیامین رستگار در وزن 44 کیلوگرم و امیرحسین علوانی در وزن 75 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شدند. محمد پورابراهیمی در وزن 38 کیلوگرم و امیرعلی مجازی در وزن 52 کیلوگرم نیز از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه