اخبار داغ

آخرین وضعیت تیم والیبال جوانان از زبان سرپرست تیم؛

منظمی: امیدوارم دست پر از اندونزی خارج شویم/ شرایط تیم جوانان بسیار خوب و ایده‌آل است

منظمی: امیدوارم دست پر از اندونزی خارج شویم/ شرایط تیم جوانان بسیار خوب و ایده‌آل است
سرپرست تیم والیبال جوانان ایران گفت: از مردم کشورمان می‌خواهم برای تمام تیم های ملی به ویژه جوانان دعا کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛

 

 

به نقل از دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، تیم والیبال جوانان ایران در سومین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در سورابایا امروز (شنبه 30 تیر) به مصاف تیم ملی جوانان اندونزی رفت.

شاگردان غلامرضا مومنی مقدم همانند دو بازی دوستانه قبلی خود در این دیدار هم به پیروزی رسیدند تا فردا در آخرین مسابقه تمرینی به مصاف استرالیا بروند.

این دیدار دوستانه تیم والیبال جوانان ایران در سالن شماره دو مسابقات مردان زیر 20 سال  قهرمانی آسیا برگزار شد و عمران کوک‌جیلی، ابولفضل مهدیان، متین سقلی، مرتضی نریمانی، شایان محرابی، آرمین قلیچ نیازی و مرتضی طباطبایی (لیبرو) ترکیب شروع کننده تیم ایران در این مسابقه بودند که نسبت به دو بازی قبلی ترکیبی متفاوت بود.

تیم جوانان در این دیدار در 3 ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 19 به پیروزی رسید.

حرکت غیر حرفه‌ای تیم‌های قطر و کره جنوبی برای حضور زودتر از موعد در زمین و تماشای دیدار تدارکاتی ایران و اندونزی اعتراض سرمربی تیم والیبال جوانان را به همراه داشت. مومنی‌مقدم در اواخر ست دوم بازی را قطع و به حضور آنالیزور قطر و نصب دوربین این تیم اعتراض کرد.

تیم والیبال جوانان استرالیا چهارمین و آخرین حریف تدارکاتی ایران است که این مسابقه فردا (یکشنبه 31 تیر) برگزار می‌شود.

امیرحسین منظمی به عنوان سرپرست، غلامرضا مومنی مقدم به عنوان سرمربی، محمدحسین نجاتی، محمد منصوری و امین علی اکبری (مربیان)، حسین کردفیروزجائی (فیزیوتراپ)، سائد جدید الاسلام (آنالیزور)، مهدی حسن‌زاده (بدنساز) و محمود محمدی یزنی (ماسور) بازیکنان را در این مسابقات همراهی خواهند کرد.

بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال مردان زیر 20 سال قهرمانی آسیا از دوم تا نهم مرداد با حضور 16 تیم در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد.

منظمی: امیدوارم دست پر از اندونزی خارج شویم

امیرحسین منظمی سرپرست دبیر کلی فدراسیون والیبال ایران که به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شده است، اظهار کرد: به مهندس احمدی آذر که تا به حال به عنوان سرپرست در خدمت تیم بودند، خداقوت می‌گویم. او به دلایل مشکلات شخصی نتوانست تیم را در سفر به اندونزی همراهی کند و من به عنوان سرپرست به مسابقات اعزام شدم.

وی افزود: تیم ملی والیبال جوانان ایران شرایط خوبی دارد. سه مسابقه تدارکاتی داشتیم و فردا بعد از تمرین وزنه و توپی دیداری تدارکاتی با تیم استرالیا خواهیم داشت. هر چه تعداد دیدارهای تدارکاتی بیشتر باشد هماهنگی میان بازیکنان تیم افزایش می یابد و با روحیه بالاتری پا به مسابقات خواهیم گذاشت.

منظمی در پایان عنوان کرد: شرایط تیم بسیار خوب و ایده‌آل است. از مردم کشورمان می‌خواهم برای تمام تیم های ملی به ویژه جوانان دعا کنند تا به امید خدا با دست پر از اندونزی خارج شویم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه