اخبار داغ

پینگ پنگ باز، مربی و رییس فدراسیون چه گفتند؟

عالمیان: روزی ۵ ساعت تمرین می‌کردم ولی زورم نرسید/ لطف‌الله‌نسبی: امیدوارم نوشاد موفق باشد

عالمیان: روزی ۵ ساعت تمرین می‌کردم ولی زورم نرسید/ لطف‌الله‌نسبی: امیدوارم نوشاد موفق باشد
پینگ پنگ باز، مربی و رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران بعد از حذف نیما عالمیان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در ادامه مسابقات تنیس روی میز بازی‌های المپیک پاریس نیما عالمیان به مصاف کائو چنگ از چین تایپه رفت و با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد.

در پایان این رقابت پینگ پنگ باز، سرمربی و رییس فدراسیون صحبت کردند. 

نیما عالمیان:  زورم نرسید

نیما عالمیان پس از شکست مقابل بازیکن چین تایپه و حذف از المپیک ۲۰۲۴ پاریس بیان کرد: تمرینات بی وقفه‌ای برای المپیک داشتم و روزی پنج ساعت تمرین می‌کردم. هر چه داشتم، گذاشتم اما حقیقتا زورم نرسید. جزو آخرین بازیکنان بودم که وارد المپیک شدم و هفت خوان رستم را طی کردیم. مردم انتظار نداشته باشند چون امکانات بازیکنان کشورهای دیگر را نداریم با این حال ما سعی خودمان را می‌کنیم و غیرت می‌گذاریم. 

لطف الله نسبی: بازی بسیار سختی بود

جمیل لطف‌الله نسبی سرمربی تنیس روی میز نیز گفت: بازی بسیار سختی بود. حریف چین تایپه بدون خطا و اشتباه بازی کرد. اگر به همین شکل بازی کند، نتیجه خوبی در المپیک خواهد گرفت. نیما تمام تلاشش را کرد اما گاهی زورت نمی رسد. 

او در مورد وضعیت نوشاد برای بازی در دور بعد المپیک تاکید کرد: نوشاد از وضعیت خوبی برخوردار است و با انگیزه است. هنوز حریفش مشخص نیست احتمال زیاد هاریموتو از ژاپن است که چهارشنبه بازی خواهد کرد. امیدوارم نوشاد با تمرکز و با دقت آنچه بلد است را پای میز اجرا کند و برنده باشد. 

علیقارداشی: حق حریف چین تایپه برد بود

مهرداد علی قارداشی درباره دیدار نیما عالمیان مقابل پینگ پنگ باز چین تایپه و شکست مقابل این حریف اظهار داشت: تنیس روی میز چین تایپه جزو قدرت های آسیاست و این بازیکن رنکینگ ۳۲ جهان را دارد. نیما همه تلاشش را کرد و بازی خوبی ارائه کرد منتهی حریفش کم خطاتر ظاهر شد.

وی افزود: نیما ۷ الی ۸ ماه پیش این حریف را در کره جنوبی شکست داده بود و من این حریف نیما را خیلی آماده دیدم و می تواند تا مراحل پایانی پیش برود. وی یار دوم کشور چین تایپه است که نفر هشتم دنیاست.

 قارداشی گفت: اگر نیما بد بازی می کرد و می باخت، می توانستیم خرده بگیریم، نیما تمام توانش را گذاشت و امتیازاتی که رد و بدل می شد، از اکثر بازی ها جذاب تر بود. باید احترام گذاشت. حریف بهتر ظاهر شد. من نتایج اخیر این پینگ باز را پیگیری کردم. اگر منصفانه و حرفه ای فکر کنیم، حق ورزشکار چین تایپه پیروزی بود.

وی افزود: نوشاد هم احتمالا مقابل هازیموتو قرار می گیرد و هر چند نوشاد، دو بار اخیر مقابل آن ورزشکار باخته اما امیدوارم که بتواند انتقام بگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه