اخبار داغ

المپین و رییس فدراسیون قایقرانی چه گفتند؟

نوروزی: قرعه ما واقعا قرعه مرگ بود/ سهرابیان: در رفتن پاروی قایقران چینی تمرکز بچه‌ها را به‌هم زد

نوروزی: قرعه ما واقعا قرعه مرگ بود/ سهرابیان: در رفتن پاروی قایقران چینی تمرکز بچه‌ها را به‌هم زد
المپین و رئیس فدراسیون قایقرانی پس از ناکامی تیم رویینگ دونفره زنان صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در ادامه مسابقات قایقرانی المپیک پاریس، رقابتهای شانس مجدد روئینگ دونفره در استادیوم دریایی ورس سور مارنه برگزار شد. تیم دونفره مهسا جاور و زینب نوروزی از ایران در این رقابت در جایگاه چهارم قرار گرفتند و به فینال C راه یافتند.

پس از ناکامی رویینگ سواران ایران، المپین و رییس فدراسیون صحبت کردند. 

سهرابیان: در رفتن پاروی قایقران چینی تمرکز بچه‌ها را به‌هم زد

علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی در این خصوص ناکامی تیم روئینگ زنان در شانس، مجدد گفت: بچه‌ها می‌دانستند چه کار شواری در پیش دارند. البته در ١٠٠٠ متر دوم عملکرد خوبی داشتند اما در رفتن پاروی قایقران چینی که مدعی اصلی قهرمانی باعث شدند بچه‌ها اصطلاحا زود لاکتیکی شوند و همین موضوع باعث شد تمرکزشان به‌هم بخورد. در مجموع به دختران خودم افتخار می کنم و امیدوارم پس فردا در فینال C (تعیین رنکینگ بین رتبه ١٣ تا ١٨) موفق باشند.

وی در ادامه در خصوص شرایط فاطمه مجلل پیش از مسابقه فردا افزود: فاطمه هم می داند که شرایط سختی دارد اما بچه‌ها آمده‌اند که با بهترین‌ها رقابت کنند و باید با شرایط سخت بجنگند. امیدوارم شرایط فاطمه مجلل آنقدر خوب باشد که مثل بقیه بچه‌ها به او هم افتخار کنم.

نوروزی: قرعه ما واقعا قرعه مرگ بود

زینب نوروزی رویینگ سوار ایران درباره رقابت در شانس مجدد اظهار داشت: واقعا در گروه سختی قرار داشتیم. هم در مقدماتی هم در شانس مجدد؛ می شود گفت برای ما قرعه مرگ بود. اما هم من هم مهسا همه تلاشمان را کردیم. به هر صورت هم رقبای سرسختی داشتیم هم تجربه المپیک برای اولین بار کمی متفاوت بود. البته مهسا برای دومین بار در المپیک شرکت می کرد و تجربه او خیلی به ما کمک کرد. 

وی در ادامه افزود: پاروی قایقران چینی در خط شروع گیر کرد در شرایطی که مدعی فینال A بود با این حال خدا را شکر می کنیم که نتیجه مناسبی گرفتیم.

او در پایان در خصوص رکوردشان هم گفت: با اینکه شرایط آب و هوایی با آسیا متفاوت است و با آنکه جریان آب مخالف بود رکوردمان نسبت به خودمان و حتی نسبت به مسابقه قبلی پائینتر بود و از این بابت خوشحالیم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه