اخبار داغ

تیرانداز، سرمربی و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی چه گفتند؟

رستمیان: مردم دعا کنند تا به مدال المپیک برسم/ نصراصفهانی: حضور در فینال یک مدال ارزشمند است

رستمیان: مردم دعا کنند تا به مدال المپیک برسم/ نصراصفهانی: حضور در فینال یک مدال ارزشمند است
تیرانداز، سرمربی تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی بعد از صعود به فینال تپانچه ۲۵ متر صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ در ادماه رقابتهای تیراندازی المپیک پاریس و در پایان دور مقدماتی تپانچه ۲۵ متر در مجموع دو بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان با ثبت امتیاز ۵۸۸ در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. رستمیان فردا از ساعت ۱۱ صبح در مرحله فینال رقابت خواهد داشت.

تیرانداز، سرمربی تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون تیراندازی بعد از صعود به فینال تپانچه ۲۵ متر صحبت کردند.

رستمیان: مردم برایم دعا کنند تا فینال خوبی داشته باشم

هانیه رستمیان تیرانداز تیم ملی تپانچه امروز جمعه بعد از صعودش به فینال تپانچه ۲۵ متر اظهار داشت: در مجموع دو بخش دقت و سرعت تپانچه با ثبت امتیاز ۵۸۸ در رده سوم ایستادم و راهی فینال شدم. مسابقه بسیار سختی بود و فشار زیادی را تحمل کردم. جو سالن هم خیلی شلوغ بود اما به آنچه می‌خواستم، رسیدم. رکورد خوبی ثبت کردم و در جمع ۸ فینالیست فردا هستم،

وی افزود: امیدوارم در آخرین گام هم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم و به مدال برسم. استرس همیشه در مسابقات تیراندازی وجود دارد اما مهم این است که بتوانید این فضا را مدیریت کنید که موفق شدم این کار را انجام بدهم.

نصراصفهانی: حضور رستمیان در فینال یک مدال ارزشمند است

محسن نصراصفهانی سرمربی تیم ملی تیراندازی تپانچه در خصوص صعود هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر اظهار داشت:  مسابقات المپیک در پاریس در سطح بالایی بود و امتیازات نشان می‌دهد رقبا با آمادگی بالا در این رقابت شرکت کردند. ‌رستمیان در دور مقدماتی در بخش دقت و سرعت مدیریت ذهنی خوبی داشت و موفق شد به فینال راه یابد.

وی در ادامه افزود: حضور رستمیان در فینال از نظر من به عنوان مربی یک مدال ارزشمند است و سوا از هر نتیجه‌ای که در فینال رقم بخورد، عملکرد او بسیار ارزشمند است.

سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان عنوان داشت: من به جامعه تیراندازی عملکرد خوب و امتیاز رستمیان را تبریک می‌گویم‌ رستمیان با امتیاز ۵۸۸ راهی فینال شد. در این رقابت‌ها برای اولین بار امتیاز ۵۸۴ به فینال نرسید و نشان می‌دهد سطح رقابت‌ها چقدر بالا است.

وی در پایان گفت: امیدوارم دور مقدماتی تجربه ارزشمندی برای او باشد و از آن در فینال استفاده کند و با آمادگی خوب خودش را مدیریت کند و نتیجه خوبی را به دست آورد. به جامعه تیراندازی و رییس فدراسیون به خصوص خانواده او که در برای آمادگی او سخت کوشی کردند، تبریک می‌گویم.

محمدی: امیدوارم هانیه به سکو برسد

عباس محمدی، نایب رئیس فدراسیون و سرپرست تیم تیراندازی گفت: خوشبختانه امروز در تپانچه ۲۵ روز خوبی را داشتیم. عملکرد هانیه رستمیان، ورزشکار شایسته ما امیدوار کننده بود و به فینال المپیک راه یافت و امیدوارم با عملکرد مثبتی که در مقدماتی داشتند، در فینال با توجه به دعای خیر مردم بتواند به موفقیت های بیشتر و سکو دست پیدا کند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه