اخبار داغ

در فدراسیون هندبال؛

لیگ برتر هندبال زنان| قرعه کشی بیستمین دوره برگزار شد/ شروع فصل جدید از 6 مهر

لیگ برتر هندبال زنان| قرعه کشی بیستمین دوره برگزار شد/ شروع فصل جدید از 6 مهر
قرعه کشی بیستمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال زنان با حضور نمایندگان 8 تیم حاضر در این دوره در فدراسیون هندبال برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ مراسم قرعه کشی بیستمین دوره لیگ برتر هندبال زنان باشگاه های کشور با حضور نمایندگان 8 تیم حاضر در این دوره از پیکارها یعنی تیم های نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و سپاهان در تهران و سالن جلسات فدراسیون هندبال کشورمان برگزار شد.

در این نشست که با مدیریت علیرضاپاکدل رییس فدراسیون هندبال و مسئولین کمیته مسابقات و لیگ این مجموعه برگزار شد، در ابتدا ضمن بررسی آیین نامه فصل جدید لیگ برتر هندبال زنان کشور، مسئولین فدراسیون پای صحبت ها و نقطه نظرات نمایندگان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها نشستند تا اگر مشکل یا نقایصی هست کارشناسی شده و قبل از شروع این فصل از رقابت لیگ هندبال زنان مشکلات و نقایص احتمالی مرتفع شود.

درپایان نیز طبق رسم هرساله مراسم قرعه کشی لیگ برتر هندبال زنان درحضور سرپرستان تیم های حاضر در این دوره ازمسابقات برگزار شد. برهمین اساس، برنامه و زمانبندی رقابت تیم های نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و سپاهان به ترتیب از شماره 1 تا 8 برای هفته نخست این دوره از مسابقات مشخص و اعلام شد.

طبق قرعه کشی صورت گرفته قرار است هفته نخست رقابت های لیگ برتر هندبال زنان از روز 6 مهرماه 1403 آغاز شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه