اخبار داغ

مربی و فرنگی کاران ایران چه گفتند؟

ساروی: مردم دعایم کنند تا مدال طلای المپیک را تقدیم کنم/ میرزازاده: خوشحالم چراغ اول را روشن کردم

ساروی: مردم دعایم کنند تا مدال طلای المپیک را تقدیم کنم/ میرزازاده: خوشحالم چراغ اول را روشن کردم
فرنگی‌کاران و مربی تیم ملی کشتی کشورمان پس از رقابتهای امروز بازی‌های المپیک صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ محمدهادی ساروی، المپین وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی، در این دور مقابل محمد الجبر مصری با نتیجه ۶ بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس شد. ساروی تاکنون نخستین مدال کاروان ایران را قطعی کرده فردا برای کسب مدال طلا به مصاف آرتور الکسانیان، قهرمان ادوار جهان و المپیک از ارمنستان خواهد رفت.

در ادامه در بازی رده‌بندی وزن ۶٠ کیلوگرم مسابقات کشتی فرنگی المپیک پاریس مهدی محسن نژاد نتوانست حریف قرقیزستانی‌اش را شکست دهد و با نتیجه ٣ بر یک مغلوب شد تا از کسب مدال برنز بازماند.

ساروی: مردم دعایم کنند تا فردا مدال طلای المپیک را تقدیم‌شان کنم

محمدهادی ساروی که با پیروزی برابر حریف مصری راهی دیدار فینال وزن خود در رقابت های کشتی فرنگی المپیک سی و سوم شده است در این مورد گفت: خوشحالم که کشتی های امروز را با پیروزی پشت سر گذاشتم و به فینال راه پیدا کردم. 

این ملی پوش فرنگی ایران با بیان این که مردم باید برایم دعا کنند، ادامه داد: امیدوارم فردا هم بتوانم با پیروزی در دیدار فینال مدال طلا را به مردم ایران تقدیم کنم و باعث خوشحالی آنها شوم. 

وی در ادامه گفت: حریف مصری را به خوبی آنالیز کرده بودیم اما با یک تاکتیک حساب شده به پیروزی دست پیدا کردم. امیدوارم فردا هم بتوانم با یک نتیجه خوب دل مردم را شاد و مدال طلا را به آنها تقدیم کنم. 

محمدهادی ساروی در مورد دیدار با حریف ارمنستانی در فینال بازی های المپیک گفت: قبلا با مربیان درباره این کشتی گیر آنالیزهای لازم را انجام و جمع بندی کرده ایم. امیدوارم فردا روز خوبی برای من باشد و بتوانم به پیروزی برسم.

حسین‌زاده: خوشحالیم کشتی اولین مدال کاروان ایران را قطعی کرد

حسن حسین زاده پس از پیروزی محمدهادی ساروی در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ و صعود به فینال بازی‌های المپیک گفت: خوشحالیم که اولین مدال کاروان ایران را ساروی قطعی کرد تا مردم خوشحال شوند.

وی در خصوص پیش بینی خود از عملکرد سایر کشتی گیران کشورمان، افزود: ما کشتی به کشتی جلو می‌رویم و حریفان را آنالیز می‌کنیم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: امیدوارم مردم با دعای خیر خود کشتی گیران را همراهی کنند تا مدال‌های بیشتری کسب کنیم.

محسن نژاد: شرمنده اشک های مادرم هستم

مهدي محسن نژاد پس از ناكامي در كسب مدال برنز وزن ۶٠ المپیک اظهار داشت: شرمنده مجيد رمضاني مربي خودم شدم كه هر چه دارم از او هست.

وي ادامه داد: شرمنده اشك های مادرم هستم و اي كاش مي توانستم مدال بگيرم و زحمات همه را جبران كنم.

ملي پوش كشتي فرنگي ايران گفت: المپيك ميدان بزرگي هست و همه رقبا در اين ميدان از بهترين هاي جهان هستند.

وي تصريح كرد: همه تلاشم را كردم اما از اينكه به مدال نرسيدم بي اندازه ناراحت هستم.

میرزازاده: اتفاقاتی دست داد که نتوانم لوپز را شکست بدهم

امین میرزاده پس از کسب برتری مقابل صباح شریعتی در دیدار رده‌بندی وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و کسب نخستین مدال کاروان ورزشی ایران اظهار داشت: خوشحالم که توانستم اولین مدال را برای کاروان ورزشی کشورمان کسب و اولین چراغ را روشن کنم و امیدوارم شروعی برای طلاهای متعدد برای کاروان ورزشی ایران به خصوص  کشتی‌ گیران باشد. تمام تلاش من برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال بود و جا دارد از فدراسیون محترم کشتی، علیرضا دبیر و همکاران محترم خانه کشتی و کمپ تشکر کنم. همچنین باید از کادرفنی تیم ملی از حسن‌ رنگرز تا طالب نعمت‌پور، سایر مربیان و کادر پزشکی به خاطر تمامی زحمات در سالیان گذشته تشکر ویژه‌ای داشته باشم و امیدوارم این مدال برای لحظه‌ای دل مردم کشورمان را شاد کرده باشد.

وی در خصوص برتری مقتدرانه مقابل تمامی رقبا و شکست مقابل لوپز اسطوره کشتی فرنگی دنیا گفتبرای کسب مدال طلا به پاریس آمده بودم، اما اتفاقاتی دست به دست هم داد تا نتوانم لوپز کوبایی را شکست بدهم، اما خدا را شکر می‌کنم که دست خالی از المپیک به کشور باز نمی‌گردم و توانستم صاحب مدال شوم.

دارنده نشان برنز المپیک پاریس در خصوص برنامه‌های خود برای کسب نشان طلای المپیک ۲۰۲۸ گفت: تمام تلاشم این است که روز به روز پیشرفت کنم. المپیک توکیو پنجم شدم و در پاریس به مدال برنز رسیدم و امیدوارم به کمک خدا و همه عزیزان از جمله  مربیان سازنده‌ام سینا طالب و یوسف محمدی و مربیان تیم ملی بتوانم روز به روز پیشرف و در لس‌آنجلس به مدال طلا برسم.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه