اخبار داغ

شمع مشکی فقط برای عزاداری نیست!

شمع مشکی فقط برای عزاداری نیست!
بسیاری از افراد با دیدن شمع‌های سیاه به فکر جادوگران و شبح‌های هالووین می‌افتند. اما آیا می‌دانستید که شمع مشکی انرژی‌های منفی را جذب کرده و از شما در برابر نیروهای شیطانی محافظت می‌کند؟

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شمع مشکی به معنای محافظت و نماد نیرومندی است. شمع‌های سیاه دارای ویژگی‌های متعددی هستند که باعث می‌شود انرژی‌های منفی را از بین ببرند. در جایی که این شمع‌ها روشن می‌شوند، نوعی سپر محافظتی معنوی ایجاد می‌کنند. البته بیشتر افراد در مراسم مذهبی از شمع‌های سیاه استفاده می‌کنند؛ اما این شمع‌ها کاربردهای متعددی دارند...

شمع‌های سیاه می‌توانند نفرین‌ها و نیروهای جادویی را دور کنند. این شمع‌ها به افراد کمک می‌کنند تا احساسات منفی خود را فراموش کنند و آسیب‌های قدیمی که به روح و جسم آن‌ها وارد شده‌اند را از یاد ببرند. اگر یک شمع قلمی مشکی دارید، اما نمی‌دانید معنی آن چیست، باید بگوییم که معنی شمع‌های مشکی در باور مرسوم، عزاداری و سوگواری است. اما درواقع شمع‌های مشکی برای حفاظت، دفع انرژی‌های منفی و جلوگیری از انرژی‌های بد و جادویی هستند. آن‌ها قدرت جذب و پاک‌سازی انرژی‌های منفی را دارند و می‌توانند به شما کمک کنند تا آسیب‌های گذشته را رها کنید، به روابطی که دیگر برای شما فایده‌ای ندارند، پایان دهید و عادت‌های بد خودتان را ترک کنید. این ویژگی‌های شمع مشکی باعث می‌شود تا ابزاری قدرتمند برای تغییر و تحول شخصی شما باشند.

 

شمع مشکی چه کاربردی دارد؟

بعد از اینکه اطلاعاتی را درباره شمع‌ مشکی به نقل از گروه ناچو در اختیار شما قرار دادیم، احتمالاً می‌خواهید بدانید شمع مشکی برای چی خوبه؟
در اینجا چند مورد از کاربردهای شمع سیاه را مشاهده می‌کنید:

 

دفع انرژی‌های منفی

اگر تصور می‌کنید با انرژی‌های منفی، جادو یا نفرین محاصره شده‌اید، برای اینکه از شر این انرژی‌های منفی خلاص شوید، می‌توانید از شمع مشکی استفاده کنید. اگر تصور می‌کنید شخصی بدخواه شما است و بر علیه شما کارهایی انجام می‌دهد، برای اینکه در برابر کارهایی که علیه شما انجام می‌دهد از خودتان محافظت کنید، می‌توانید از شمع‌های سیاه استفاده نمایید و آن‌ها را در محل کار یا محیط زندگی خود روشن کنید.

 

تزیین برای جشن تولد

شمع مشکی فقط یک شمع برای تسلیت نیست. زیرا بسیاری از افراد تم تولد خود را با استفاده از رنگ‌های تیره طراحی می‌کنند و رنگ‌های مشکی را با رنگ‌های روشن‌تر مثل سفید، طلایی یا نقره‌ای ترکیب می‌کنند. بنابراین از شمع مشکی می‌توان برای تولد هم استفاده نمود.

 

حذف و تغییر انرژی‌های قدیمی

اگر در حال گذر از یک مرحله مهم زندگی خود هستید به‌عنوان‌مثال شغل قدیمی خود را ترک کرده‌اید یا می‌خواهید از شریک زندگی‌تان جدا شوید و یا قصد دارید به یک رابطه دوستی پایان بدهید، شمع مشکی می‌تواند انرژی‌های منفی قدیمی را از بین ببرد. انرژی شمع مشکی به شما کمک می‌کند تا احساسات منفی را کنار بگذارید و از شروعی تازه استقبال کنید.

 

افزایش قدرت و اراده

یکی از خواص شمع سیاه این است که به شما کمک می‌کند قدرت و اراده درونی خودتان را افزایش دهید. اگر می‌خواهید عادت‌های ناسالم را ترک کنید و به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، شمع مشکی روشن کنید.

 

عزاداری و تسلیت

اولین تصوری که هنگام شنیدن نام شمع مشکی به ذهن همه خطور می‌کند، شمع سیاه عزاداری است. زیرا بیشتر در مراسم‌های مذهبی عزاداری و سوگواری از شمع‌های مشکی استفاده می‌کنند. به‌طورکلی در فرهنگ ما مشکی رنگ عزاداری است. البته این باور در کشورهای دیگر هم وجود دارد. به همین خاطر در مراسمی که برای سوگواری برگزار می‌شوند، اگر قرار باشد شمعی روشن شود از شمع‌های مشکی استفاده می‌کنند؛ زیرا این شمع‌ها با فضای مراسم عزاداری همخوانی دارند و معمولاً خرید شمع مراسم ختم جزو اولین کارهایی است که برای برگزاری مراسم‌ سوگواری انجام می‌دهند.

 

خواص شمع مشکی چیست؟

شمع مشکی و روشن کردن آن در فضای منزل فواید بسیاری دارد. از اصلی‌ترین خواص شمع مشکی می‌توان به قدرت محافظت کنندگی آن اشاره کرد. شمع مشکی می‌تواند نیروهای منفی را به خود جذب کند و از نزدیک شدن انرژی‌های بد به افراد جلوگیری نماید. این شمع می‌تواند قدرت درونی را افزایش دهد. احتمالاً می‌دانید که رنگ مشکی نماد اقتدار است؛ بنابراین روشن کردن شمعی با این رنگ باعث افزایش اعتماد به نفس و قدرت درونی می‌شود. اگر برای خرید شمع مشکی به دنبال دلایل بیشتری می‌گردید، این قسمت را از دست ندهید. زیرا قصد داریم خواص بیشتری از شمع‌های مشکی را برای شما توضیح دهیم.

 

جذب ثروت

جالب است بدانید که شمع‌های مشکی خاصیت جذب ثروت دارند. زیرا افکار منفی و انرژی‌های بد را از شما دور می‌کنند و کمک می‌کنند تا برای جذب ثروت با انرژی مثبت تلاش کنید.

 

پاک‌سازی محیط

احتمالاً شما هم تا امروز فکر می‌کردید، شمع مشکی فقط به‌عنوان شمع ختم کاربرد دارد؛ اما اگر بدانید که این شمع‌ها می‌توانند در جایی که روشن می‌شوند محیط را از نیروهای شیطانی پاک کنند، تعجب می‌کنید. در بعضی از ادیان و باورها شمع‌های مشکی می‌توانند روی فضا تأثیر بگذارند و محیط را از نیروهای شیطانی پاک‌سازی کنند.

 

ترک عادت‌های ناپسند

اگر دوره سختی را می‌گذرانید و می‌خواهید عادت‌های بد خودتان را کنار بگذارید، می‌توانید شمع مشکی روشن کنید. افرادی که قصد دارند شروعی دوباره داشته باشند، برای عبور از مرحله‌های سخت زندگی و ترک عادت‌های ناپسند، می‌توانند از انرژی‌های شمع مشکی نهایت استفاده را ببرند. شمع‌های مشکی انرژی‌های منفی اطراف را حذف می‌کند و درواقع خورنده انرژی هستند. پس کمک می‌کنند تا افراد در برهه‌های حساس زندگی، حس بهتری نسبت به خودشان پیدا کنند و راحت‌تر عادت‌های بد را کنار بگذارند.

 

نکات مهم برای استفاده از شمع مشکی

حالا دیگر می‌دانید شمع مشکی فقط شمع سوگواری نیست و خواص و استفاده‌های دیگری هم دارد، اگر قصد دارید یک شمع بلند مشکی تهیه کنید و در منزل خود از آن استفاده نمایید، باید یک سری از نکات و قوانین را درباره شمع‌ها بدانید تا بتوانید انرژی آن‌ها را دریافت کنید.

  • از شمع مشکی فقط برای یک نیت استفاده کنید.
  • به ‌هیچ‌ عنوان با نیت بد از شمع مشکی استفاده نکنید. زیرا انرژی بد آن به خودتان برمی‌گردد.
  • هنگام روشن کردن شمع عزا یا استفاده از آن برای هر منظور دیگری، روی خواسته خود تمرکز کنید تا انرژی‌های بد را دور کنید.

 

قیمت شمع مشکی

قیمت شمع مشکی با توجه به شکل شمع، اندازه و تعداد آن‌ها متفاوت است. شمع‌هایی که کیفیت بالایی دارند، هنگام استفاده اگر در معرض باد کولر یا جریان هوا نباشند، دود نمی‌کنند و بدون اشک هستند. به همین خاطر استفاده از جاشمعی الزامی ندارد و صرفا جنبه تزیینی خواهد داشت. بنابراین قیمت شمع‌های با کیفیت نسبت به شمع‌هایی که کیفیت چندانی ندارند و بی نام و نشان هستند، بیشتر است.
فاکتور عمر شمع هم که به میزان روشن ماندن پشت سر هم این محصول مرتبط است فاکتوری بسیار مهم است که رکورد دار زمان روشن ماندن در محصولات داخل کشور را تنها یک کارخانه دارد.

 

کلام پایانی

رنگ مشکی از نظر روانشناسی معانی و خواص بسیاری دارد. به همین خاطر است که از شمع مشکی برای جذب انرژی‌های منفی استفاده می‌شود. در اغلب مواقع از این شمع‌ها در عزاداری‌ها و مراسم‌های مذهبی استفاده می‌کنند. اما این شمع‌ها خواص و کاربردهای دیگری هم دارند که در این نوشتار به آن‌ها اشاره کردیم. درصورتی‌که قصد دارید این شمع‌ها را تهیه کنید و از خواص بی‌نظیر آن‌ها بهره‌مند شوید، توصیه میکنیم برای سفارش و خرید شمع مشکی با بیشترین عمر ( رکورد دار زمان روشن ماندن در کشور و بدون اشک و دود ) همراه با ارسال فوری از طریق سایت گروه هنری ناچو اقدام نمایید.
پشتیبانی ۲۴ ساعته: ۰۹۳۰۲۲۲۰۷۴۷ / فروش آنلاین با ارسال فوری ۰۲۱۲۲۱۸۷۴۰۲

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه