اخبار داغ

بهترین هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم + آدرس

بهترین هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم + آدرس
از مراکز خرید محبوب و پرطرفدار قشم که در بافت جدید این جزیره واقع شده‌اند، می‌توان به مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ از مراکز خرید محبوب و پرطرفدار قشم که در بافت جدید این جزیره واقع شده‌اند، می‌توان به مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 اشاره کرد. این دو مرکز خرید که در کنار یکدیگر قرار دارند، در طبقات اول و دوم خود میزبان واحدهای تجاری متنوعی هستند که در زمینه‌های مختلف از جمله پوشاک زنانه، مردانه و بچه‌گانه و همچنین مغازه‌های عرضه‌کننده شکلات و محصولات خارجی فعالیت می‌کنند. طبقه سوم این دو مجتمع نیز به امکانات تفریحی اختصاص یافته است؛ در این طبقه‌ها می‌توانید از شهربازی، فودکورت، سینمای چهار بعدی و کافی‌شاپ‌های مختلف لذت ببرید. فاصله بین سیتی سنتر 1 و 2 حدود 400 متر است که از طریق یک پل هوایی به یکدیگر متصل می‌شوند، که خود جلوه‌ای زیبا و خاص به این مراکز خرید بخشیده است.

اگر قصد اقامت در نزدیکی مجتمع‌های سیتی سنتر یک و دو قشم را دارید، هتل‌هایی با امکانات متنوع در این منطقه آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. انتخاب هتلی مناسب در این منطقه می‌تواند تجربه اقامت شما در قشم را به یادماندنی‌تر کند. در این مقاله، ما به صورت اجمالی به معرفی هتل‌های نزدیک به سیتی سنتر قشم پرداخته‌ایم تا به شما کمک کنیم بهترین گزینه را انتخاب کنید. برای رزرو هتل‌های قشم، به ویژه هتل‌های نزدیک به سیتی سنتر، پیشنهاد می‌کنیم از طریق این لینک اقدام کنید. با این کار نه تنها رزرو شما آسان‌تر خواهد شد، بلکه می‌توانید از تخفیف‌های ویژه نیز بهره‌مند شوید.

  • ساعت کاری سیتی سنتر قشم: 10 الی 14 و 17 الی 24
  • آدرس سیتی سنتر 1: جزیره قشم، دریا، بلوار جمهوری اسلامی
  • آدرس سیتی سنتر 2: جزیره قشم، دریا، بلوار ولیعصر

بهترین هتل های نزدیک سیتی سنتر قشم

هتل های 5 ستاره نزدیک به سیتی سنتر قشم

با توجه به اینکه جزیره قشم هر ساله پذیرای مسافرین زیادی از سراسر ایران است، به تازگی ساخت هتل های پنج ستاره لوکس و مدرن در جزیره قشم مورد توجه قرار گرفته است. هتل هایی نظیر هتل سورینت و هتل زیگورات که قرار است در لیست هتل های 5 ستاره قشم قرار بگیرند، در حال ساخت می باشند و هنوز شروع به فعالت نکرده اند. در حال حاضر تنها هتل 5 ستاره در قشم، هتل آراکتا قشم است که در فاصله 4 کیلومتری از سیتی سنتر یک و دو قشم واقع شده و اگر به دنبال هتلی لوکس و مجلل هستید و فاصله این هتل تا مراکز خرید قشم برایتان مهم نباشد، بهترین انتخاب برای شما، هتل آراکتا قشم است.

هتل آراکتا قشم

هتل 5 ستاره آراکتا قشم در ساختمانی متشکل از 3 طبقه و 95 واحد اقامتی با دیزاین های لوکس و متنوع برای هر سلیقه ای، در سال 1402 بنا شده است. از امکانات ویژه ای که هتل آراکتا قشم در کنار امکانات معمول، برای مهمانان خود در نظر گرفته است، می توان به جکوزی در اتاق ها، مینی بار رایگان در بدو ورود، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت رایگان، رستوران های ایرانی و فرنگی، کلوپ ورزش های آبی، سالن کنفرانس، اجاره دوچرخه و کافه های متنوع اشاره کرد. شما برای رزرو تنها هتل 5 ستاره قشم می توانید از طریق وب سایت هتل آراکتا اقدام نمایید.

  • آدرس هتل آراکتا قشم : بلوار پیروزی،پشت بیمارستان پیامبر اعظم

مکان های تفریحی اطراف هتل آراکتا قشم

  • پارک ساحلی آفتاب
  • کلوپ تفریحات دریایی و غواصی یاس قشم
  • رالی کودکان
  • شهربازی قشم

هتل های 4 ستاره و 3 ستاره نزدیک به سیتی سنتر قشم

هتل های نزدیک سیتی سنتر یک و دو قشم، معمولا در لیست هتل های 4 ستاره و 3 ستاره قشم قرار دارند. این هتل ها توانسته اند با امکانات رفاهی خوبی که در اختیار مسافرین خود قرار می دهند و موقعیت مکانی که در آن واقع شده اند، توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب کنند. لیستی از هتل های نزدیک به سیتی سنتر قشم در ادامه قابل مشاهده می باشد.

هتل دریتا قشم

از هتل های نوساز قشم که در سال 1401 فعالیت خود را شروع کرده می توان به هتل دریتا قشم اشاره کرد. هتل دریتا قشم نزدیکترین هتل به سیتی سنتر 1 و 2 می باشد که با طی کردن 3 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به پل ارتباطی بین سیتی سنتر 1 و 2 برسانید. این هتل در 8 طبقه و 62 واحد اقامتی ساخته شده و تنها هتل 4 ستاره هوشمند قشم نیز محسوب می شود. در این هتل علاوه بر 9 سبک اتاقی که وجود دارد، دو اتاق VIP با تراس اختصاصی هم دارد که برای اقامت زوجین بسیار گزینه مناسبی می باشد. از امکانات دیگر هتل دریتا قشم می توان به روم سرویس 24 ساعته، اینترنت رایگان، امکانات ویژه برای معلولان، نظافت روزانه، رستوران و کافی شاپ می توان اشاره کرد.

  • آدرس هتل دریتا قشم : بلوار خليج فارس، جنب سيتي سنتر ١ ، روبروي گلدن فود سايت سمن، روبروي پارك زيتون

مکان های تفریحی اطراف هتل دریتا قشم

  • مرکز غواصی و تفریحات دریایی نگین ساحل قشم
  • پارک زیتون قشم
  • پارک جنگلی گلستان قشم

هتل دریتا قشم

هتل آرتا قشم

هتل مجلل آرتا قشم که به مروارید قشم شهرت یافته، در سال 1396 افتتاح شده است. هتل آرتا قشم در فاصله 700 متری به سیتی سنتر 1 قرار دارد و فقط با 10 دقیقه پیاده روی به سیتی سنتر قشم می رسید. این هتل از 46 اتاق در 7 طبقه تشکیل شده که چشم انداز برخی از اتاق های این هتل زیبا، دریای نیلگون خلیج فارس است که می توانید در کنار اقامت خود، از تماشای غروب و طلوع آفتاب از اتاق هتل لذت ببرید.

در این هتل، اتاق ماه عسل و اتاق VIP نیز برای مسافرین ویژه خود در نظر گرفته اند. خدمات رایگانی همچون صبحانه، پارکینگ و اینترنت در کنار دیگر خدمات مانند رستوران، خدمات خشکشویی، کافی‌شاپ، اعلام حریق، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سرویس روزانه اتاق، اجاره اتومبیل،سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و صندوق امانات در هتل آرتا ارائه می شود.

  • آدرس هتل آرتا قشم: بلوار شهید بهشتی، روبروی منازل مسکونی علی‌ ابن‌ ابی‌ طالب

مکان های تفریحی اطراف هتل آرتا قشم

  • قایق تفریحی ملاحی قشم
  • ساحل آب شیرین کن
  • کشتی تفریحی وفا قشم

هتل آتامان قشم

هتل چهار ستاره آتامان قشم در 7 طبقه و 58 اتاق ساخته شده است و در اسفند 1396 شروع به ارائه خدمات به مسافرین خود کرده است. هتل آتامان قشم به مرکز سیتی سنتر 1 قشم نزدیکتر است و تنها با 3 دقیقه رانندگی به این مرکز خرید می رسید. هتل آتامان قشم امکاناتی نظیر خدمات نظافت روزانه، تاکسی سرویس، خدمات اینترنت، سالن همایش و کنفرانس، بیلیارد، صندوق امانات، اتاق چمدان، لاندری، مینی بار با هزینه و سالن ورزشی برای رفاه حال مسافرین خود در نظر گرفته است. در هتل دریتا قشم صبحانه رایگان برای مسافرین هتل سرو می شود ولی برای سفارش وعده های غذایی دیگر نیاز به پرداخت هزینه دارید.

  • آدرس هتل آتامان قشم: بعد از میدان حافظ به سمت میدان امام قلی خان، بلوار گلستان

مکان های تفریحی اطراف هتل آتامان قشم

  • بوستان سینما دریا
  • مدرسه غواصی آبکاوان
  • کشتی تفریحی و اسکله ابرکاوان

هتل آتامان قشم

هتل مارینا 2 قشم

هتل مارینا 2 قشم از هتل های 3 ستاره قشم محسوب می شود که هزینه اقامت نسبتا ارزانی برای مهمانان خود در نظر گرفته است. این هتل در سال 1392 بنا شده ولی در سال 1397 در جهت بهبود ارائه خدمات مورد بازسازی قرار گرفته است. اگر مهمان هتل مارینا 2 قشم باشید، برای رسیدن به مراکز خرید سیتی سنتر قشم فقط نیاز به 5 دقیقه رانندگی دارید. هتل مارینا قشم 25 واحد اقامتی با امکانات رفاهی در 3 طبقه دارد که در هنگام رزرو هر کدام از این اتاق ها، سرو صبحانه رایگان در نظر گرفته شده است.

دیگر امکانات رفاهی هتل مارینا 2 رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، اینترنت رایگان در اتاق‌ها و لابی، روم سرویس، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق و صندوق امانات می باشد. نکته مهمی که باید در نظر گرفت این است که هتل مارینا 2 قشم پارکینگ ندارد و اگر با خودروی شخصی سفر کرده باشید، خودرو خود را باید در اطراف هتل پارک نمایید.

  • آدرس هتل مارینا 2 قشم: بلوار ولیعصر، سایت بانک خواه، جنب بازار ستاره

مکان های تفریحی اطراف هتل مارینا 2 قشم

  • ساحل صخره ای خرچنگ
  • ساحل آب شیرین کن
  • قبرستان مسنی

هتل بوتیک ایرمان قشم

اولین بوتیک هتل جزیره قشم که در سال 1396 شروع به ارائه خدمات کرده، هتل بوتیک ایرمان قشم است. هتل ایرمان قشم در شمال سیتی سنتر یک واقع شده که با 4 دقیقه پیاده روی می توانید خود را به این مرکز خرید برسانید. این بوتیک هتل، 38 اتاق و سوئیت را در تیپ های دو تخته، سه تخته و سوئیت یک خوابه دو نفره در پنج طبقه قراره که دکوراسیون به کار رفته در هر طبقه تلفیقی از سنتی و مدرن است و زیبایی خاصی به این هتل بخشیده است.

از امکانات هتل بوتیک ایرمان قشم می توان تلویزیون اینترنتی (IPTV)، اینترنت پر سرعت و نامحدود، سیستم اعلام حریق، کافی شاپ، رستوران و روم سرویس ۲۴ ساعت را نام برد. باید در نظر داشت پس از اقامت در هتل بوتیک ایرمان قشم، شما صبحانه را مهمان هتل هستید.

  • آدرس هتل بوتیک ایرمان قشم: نخل زرین، خیابان پژوهش، نبش خیابان پیام

مکان های تفریحی اطراف هتل بوتیک ایرمان قشم

  • کشتی تفریحی وفا قشم
  • اسکله ابرکاوان
  • پارک سام و زال 2

جمع بندی

یکی دیگر از اهداف سفر به قشم در کنار گشت و گذار می توان به خرید مقرون به صرفه اشاره کرد. چه بهتر که محل اقامت خود را در بین هتل هایی انتخاب کنید که به مراکز خرید دسترسی راحت تری داشته باشند.

باید در نظر داشت قیمت هتل ها در فصول مختلف سال با توجه به ترافیک سفر ها به قشم، تغییر می کند و هتل های جزیره قشم در تابستان تخفیفات ویژه ای برای مسافرین خود در نظر گرفته اند. شما می توانید برای مشاهده تخفیف ها و رزرو از هتل های نزدیک به سیتی سنتر قشم با مراجعه به وب سایت های معتبر نظیر های هتل، وب سایت اقامت 24، فلای تودی و…. اقدام کنید.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه