اخبار داغ

پیام تبریک مدال آور جوان ایرانی به دکتر سیمایی صراف وزیر علوم دولت وفاق ملی

پیام تبریک مدال آور جوان ایرانی به دکتر سیمایی صراف وزیر علوم دولت وفاق ملی
سید محمد ماهان میرنصیری ، مدال آور جوان ایرانی که برنده ی بیش از هفت مدال رنگارنگ از مسابقات نوآوری و اختراعات سراسر جهان از جمله انگلستان ، مالزی ، ژاپن و.. شده است . انتخاب و اعتماد شایسته به جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد ماهان میرنصیری ، مدال آور جوان ایرانی که برنده ی بیش از هفت مدال رنگارنگ از مسابقات نوآوری و اختراعات سراسر جهان از جمله انگلستان ، مالزی ، ژاپن و.. شده است . انتخاب و اعتماد شایسته به جناب آقای دکتر حسین سیمایی صراف وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری را تبریک گفت. 

در این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر سیمایی صراف، وزیر محترم  علوم ، تحقیقات و فناوری دولت چهاردهم ، ضمن اظهار شعف  نسبت به انتخاب شایسته و جلب رای اعتماد قاطع و دلگرم کننده را ، به شما و ملت شریف ایران تبریک عرض میکنم.

این مدال آور  و فعال دانشگاهی ادامه داد : ما جامعه ی نخبگان و دانشگاهیان حضور شما را به عنوان نقطعه ی عطف درخشش وزارت علوم دانسته و آن را برگ جدیدی در تاریخ آموزش عالی ایران عزیز میدانیم. صبر ، تخصص و نگرش مثبت شما نسبت به دانشگاه و دانشجو میتواند به لطف خدا  ضامن  هم دلی این قشر مهم شود و  امید در  دل نخبگان پر تلاش ایجاد کند .

سید محمد ماهان میرنصیری در ادامه عنوان کرد : امیدواریم با عملی سازی شعار وفاق ملی و توجه به تمام قشر نخبگان و دانشگاهی کشور در راستای اعتلای نظام علم و فناوری کشور بکوشید و در انجام این  مهم چشم یاری به تمام اقشار مرتبط اعم از پژوهشگران ، دانشجویان ، استاید و دانشگاهیان داشته باشد. در آخر ضمن تبریک مجدد و خداقوت پیشاپیش بابت وظیفه بزرگی که ملت ، ریاست جمهور و مجلس محترم به شما واگذار کردند ، از شما درخواست تجدید نظر اساسی در سیاست های کلان نظام آموزشی را داریم و امیدوارم حفظ سرمایه های انسانی را در الویت های اصلی وزارت علوم قرار بدهید

با ارزوی سلامتی و سربلندی

 

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه