اخبار داغ

با اعلام دبیر ستاد؛

میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) از استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا!

میزبانی ورزشگاه امام رضا (ع) از استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا!
با اعلام دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور، استادیوم امام رضا (ع) مشهد از استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا میزبانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ داوود رفعتی، دبیر ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران در پی آماده نشدن استادیوم فوتبال ورزشگاه آزادی و از دسترس خارج بودن ورزشگاه تختی تهران حداقل تا هفته ششم لیگ برتر فوتبال، اعلام کرد که چاره‌ای به‌جز میزبانی از بازی‌های سرخابی‌ها در لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد باقی نمانده است.

این تصمیم در حالی اتخاذ و اعلام شده که هنوز خاطره تلخ اتفاقات شوکه‌کننده بازی تیم ملی فوتبال ایران با لبنان در این ورزشگاه در اذهان عمومی باقی است و بسیاری از مسائل آن اتفاق هنوز حل نشده‌اند. ضمن این که شورای تأمین شهر مشهد و استان خراسان رضوی بنا به دلایل مختلف، با برگزاری بازی‌های مهم حتی بازی تیم ملی در این ورزشگاه موافق نیست.

مشکلاتی مانند ورود ساماندهی‌شده زنان به ورزشگاه امام رضا (ع) در کنار محل جانمایی استادیوم در شهر مشهد هم یکی دیگر از مسائلی است که این میزبانی را مبهم کرده. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پی آماده نبودن ورزشگاه آزادی، میزبانی تیم ملی در این ورزشگاه را از مشهدی‌ها طلب کرده بود که آن‌ها به سادگی گفتند جایی برای تیم ملی نداریم.

با توجه به این تفاسیر؛ مشخص نیست رفعتی به چه استنادی از این ورزشگاه مدرن اما مشکل‌دار به‌عنوان میزبان استقلال و پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا یاد کرده. سرخابی‌ها روزهای پایانی شهریورماه جاری باید نخستین بازی‌های خود در نخستین دوره ACLE را برگزار کنند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه