اخبار داغ

8 مدل کیف زنانه اورجینال فوق العاده خاص از برند دیماژ

8 مدل کیف زنانه اورجینال فوق العاده خاص از برند دیماژ
 کیف زنانه یکی از خاص ترین اکسسوری های زنانه است که ترکیب نهایی استایل شما را مشخص می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  کیف زنانه یکی از خاص ترین اکسسوری های زنانه است که ترکیب نهایی استایل شما را مشخص می کند. یک استایل اسپرت، رسمی یا مجلسی همگی تمایزهایی دارند که نوع کیف بی شک یکی از آن هاست. علاوه بر استایل و ظاهر، کیف یک اکسسوری کاربردی است که نوع آن به کاربرد روزمره، حجم وسایل و محل استفاده شما نیز بستگی دارد. کیف های زنانه به قدری متنوع هستند که یک انتخاب درست از میان آن ها قطعا نیازمند آگاهی از دسته بندی، جنس و سایر ویژگی های آنهاست.

کیف چرم زنانه

بدون شک یکی از لوکس ترین، خاص ترین و شیک ترین انوع کیف، کیف چرم زنانه است. کیف های چرم جلوه خاصی به استایل شما می بخشند و شیک پوشی شما را چندین برابر می کنند. کیف های چرم در سایزهای مختلف کاربردهای متفاوتی دارند. کیف چرم در اندازه های کوچک مناسب استایل های مینیمال، کلاسیک، اولد مانی و سایر استایل هایی است که تجمل و ظرافت کلاسیک را در ترکیبی از هم به نمایش می گذارند. اما کیف های چرم در سایزهای بزرگ تر، کیف های اداری، کالج و ... هستند که مناسب حمل وسایل بیشتر و بزرگترند. در ادامه دو مدل کیف چرم زنانه مشاهده می کنید:

کیف چرم زنانه

برای خرید کیف چرم زنانه کلیک نمایید

 

کیف مجلسی زنانه

کیف های مجلسی زنانه عموماً ویژگی ها و مشخصه هایی دارند که آن ها را از سایر کیف ها مجزا می کند. البته این ویژگی ها ثابت نیستند. به طور مثال کیف های مجلسی معمولاً در سایزهای کوچک اند، به صورت دستی استفاده می شوند، جنس چرم با ترکیبی از شاین و جلوه لوکس دارند. این کیف ها معمولاً برای استایل کردن استفاده می شوند و کاربرد چندانی برای حمل وسایل ندارند.

کیف مجلسی زنانه

 

کیف دستی زنانه خاص

کیف های دستی همانطور که نام آن ها گویاست دسته کوتاهی دارند و با دست نگه داشته می شوند. این کیف ها اغلب سایز کوچکی دارند و برای استفاده در مهمانی ها، مجالس و ... کاربردی اند و برای حمل وسایل کوچک مثل لوازم آرایش، تلفن همراه، عطر و ... استفاده می شوند. دو مدل کیف دستی خاص زنانه را در تصویر زیر مشاهده می نمایید:

کیف دستی زنانه

برای خرید کیف زنانه از سایت دیماژ کلیک نمایید

کیف دوشی زنانه

کیف های دوشی دارای بندی برای قرار گرفتن روی شانه هستند. این کیف ها بسیار پرطرفدار و کاربردی اند و بین اکثر بانوان محبوبند چراکه با قابلیت تنظیم ارتفاع و قرار گرفتن روی شانه، حمل آسان تری دارند. این کیف ها در سایزها و جنس های مختلفی طراحی می شوند و با توجه به سایز و جنس می توانند دسته بندی مختلفی اعم از اداری، رسمی، مجلسی، پاسپورتی و ... داشته باشند. در ادامه عکس دو مدل کیف دوشی ترند را می بینید:

کیف دوشی زنانه

چه کیفی مناسب کجاست؟

همانطور که گفتیم استایل و کاربرد شما تعیین کننده نوع کیف شماست. استایل های کلاسیک، رسمی، اسپرت، مینیمال، گرانچ و ... سبک خاصی دارند و اکسسوری خاص خود را می طلبند. نمی توان با یک استایل هیپ هاپ و کژوال یک کیف چرم کلاسیک ست کرد. از طرفی جنس، رنگ و سایز کیف نه تنها به استایل بلکه به کاربرد و موقعیت استفاده کیف بستگی دارد. برای حضور در محیط های اداری و آموزشی، کیف های پاسپورتی گزینه مناسبی نیستند. بنابراین در انتخاب کیف در نظر گرفتن نوع استایل، جنس کیف، اندازه کیف، بند کیف، رنگ و تودوزی و .. مهم است.

دیماژ فروشگاهی است که تمام این اطلاعات را در اختیار شما قرار میدهد؛ به طوری که به راحتی با آگاهی از تمام ویژگی های یک کیف مرغوب از برندی معتبر و اورجینال خریداری می کنید. برای مشاهده انواعی از کیف، کفش و پوشاک اورجینال و وارداتی می توانید از سایت ما به نشانی DIMAJ.IR دیدن نمایید. برند دیماژ با سال ها تجربه در زمینه واردات محصولات اورجینال با کیفیت برای هر استایل و سلیقه ای محصولی برای ارائه دارد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه