اخبار داغ

تنیس روی میز انتخابی تیم ملی| برگزاری جلسه کمیته انضباطی خاطیان

تنیس روی میز انتخابی تیم ملی| برگزاری جلسه کمیته انضباطی خاطیان
جلسه كميته انضباطى فدراسيون تنيس روى ميز پيرامون اتفاقات و حواشى رقابت هاى انتخابى تيم ملی در برخورد با خاطیان این رقابتها برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از روابط عمومى فدراسيون تنيس روى ميز؛ جلسه كميته انضباطى فدراسيون تنيس روى ميز پيرامون اتفاقات و حواشى مسابقات انتخابى تيم ملى مردان در سالن كنفرانس فدراسيون تنيس روى ميز و با رياست يزدان قبادى رئيس كميته انضباطى برگزار شد.

در جلسه رسيدگى به تخلفات افراد خاطی، باتوجه به گزارش سرداور و مسئول برگزاری مسابقات، به درگيرى رخ داده ميان افشين نوروزى در مسابقه با بنیامین فرجی و درگیری لفظی با داور مسابقه و همچنین گزارش دبیرکل فدراسیون و تایید پرسنل پیرامون حواشی رخ داده و بکار بردن الفاظ ناشایست توسط افشین نوروزی پس از پایان مسابقه انتخابی در پی انتخاب نشدن این بازیکن در تیم ملی ، و همچنین گزارش سرداور مسابقات از درگیری در مسابقه میلاد عابدینیان و بنیامین فرجی با رضا فرجی و همچنین حرکت ناشایست حمیدرضا طاهرخانی تصمیم گیری شد.

در این جلسه یزدان قبادی رئیس کمیته بدوی (رئیس کمیته انضباطی)، یاسر عباسی و مهدی نادی (آنلاین) از اعضای کمیته بدوی حضور داشتند.

به گفته قبادی رئیس کمیته بدوی، رأی متخلفان در چند روز آینده صادر خواهد شد و نتیجه از طریق سایت فدراسیون اطلاع رسانی خواهد شد.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه