اخبار داغ

اس. خوزستان یک - استقلال صفر؛

لیگ برتر فوتبال| کشتی استقلال در خوزستان به گِل نشست؛ آغاز شعارها علیه نکونام!

لیگ برتر فوتبال| کشتی استقلال در خوزستان به گِل نشست؛ آغاز شعارها علیه نکونام!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال تهران با برتری تیم میزبان خاتمه یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال‌خوزستان و استقلال تهران طی دیداری در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 20:40 امشب (پنج‌شنبه - 8 شهریورماه) و با 10 دقیقه تأخیر نسبت به زمان اعلامی، در ورزشگاه فولاد آره‌نای شهر اهواز به مصاف یک‌دیگر رفتند.

دربی آبی‌های فوتبال ایران در حالی در ورزشگاه فولادخوزستان برگزار شد که سران باشگاه سرخ‌پوش اهوازی اصلاً تمایلی به میزبانی از این بازی نداشته و حتی با عدم همکاری، در نهایت اجازه ورود تکنولوژی کمک‌داور ویدئویی یا همان VAR را به استادیوم ندادند تا این بازی VAR نداشته باشد!

برای اولین بار در این فصل از لیگ، 2 بازیکن خارجی و گران‌قیمت جواد نکونام یعنی گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ در ترکیب اصلی تیم فوتبال استقلال حضور داشتند و در سمت مقابل نیز میودراگ بوژوویچ تمام قوای خود برای رویارویی با هم‌نام تهرانی را در اختیار داشت.

نیمه نخست این بازی بدون اتفاق خاصی به پایان رسید. روی 2 صحنه خوزستانی‌ها شانس باز کردن دروازه سیدحسین حسینی را داشتند که این اتفاق نیفتاد و استقلال هم می‌توانست دروازه همتای اهوازی خودش را باز کند که توپ رمضانی راه به دروازه نیافت و نیمه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم اما ورق برگشت و در حالی که همه منتظر تساوی بازی بودند، بازیکن خارجی خوزستانی‌ها با یک ضربه آزاد دروازه استقلال را گشود و تیمش را پیش انداخت. در ادامه بازی به حاشیه رفت و از شعار علیه نکونام گرفته تا پرتاب سنگ و بطری، همه و همه ظرف 10 دقیقه رخ داد.

در نهایت این استقلال تهران بود که شکستی ناباورانه را مقابل تیم تازه‌وارد به لیگ برتر پذیرفت تا خیلی زود فشارها روی تیم پرستاره تکونام آغاز شود.

استقلال خوزستان یک
گل: تیوی بیفوما ۸۰

استقلال تهران صفر
گل: -

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه