اخبار داغ

در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال؛

قایدی: امیدوارم درخششم در امارات را در تیم ملی ادامه دهم/ نیازمند: نباید قرقیزستان را دست‌کم بگیریم

قایدی: امیدوارم درخششم در امارات را در تیم ملی ادامه دهم/ نیازمند: نباید قرقیزستان را دست‌کم بگیریم
وینگر ریزنقش و دروازه‌بان بلندقامت تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه تمرین امروز، صحبت کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مهدی قایدی و پیام نیازمند، وینگر ریزنقش و دروازه‌بان بلندقامت تیم ملی فوتبال کشورمان در حاشیه جلسه تمرینی امروز ملی‌پوشان با اصحاب رسانه گفت‌وگو کردند.

قایدی: امیدوارم درخششم در امارات را در تیم ملی ادامه دهم

مهدی قایدی درباره آغاز تمرینات تیم ملی، اظهار داشت: الان یک‌روز و چند ساعتی است اردو در تهران آغاز شده، هنوز تیم کامل نشده و منتظریم چندنفر از بچه‌ها اضافه شوند تا کارمان را شروع کنیم. 

وی درمورد بازی با قرقیزستان گفت: اگر جام ملت‌ها را دیده باشید، قرقیزستان تیم خوبی نشان داد و اصلا راحتی نداریم. امیدوارم اولین گام را محکم برداریم.

بازیکن تیم ملی درمورد شرایط خودش، عنوان داشت: آمادگی خودم را در این هفته‌ها در امارات را نشان دادم و سرمربی تیم ملی من را دعوت کرد. امیدوارم همان عملکرد را در تیم ملی هم نشان بدهم.

نیازمند: نباید قرقیزستان را دست‌کم بگیریم

پیام نیازمند در حاشیه تمرین تیم ملی اظهار داشت: خدا را شاکرم یک اردوی دیگر اینجا هستیم و شرایط خیلی خوب است. تقریبا تیم دارد تکمیل می‌شود و 2-3 تا از بچه‌ها باقی ماندند. امیدوارم همه بازی‌ها را با همه توان پیش ببریم و امتیازات لازم را بگیریم. 

وی ادامه داد: سطح تیم‌ها به هم بسیار نزدیک شده است و در سطح بین‌المللی بازی ساده‌ای وجود ندارد. همه رقبا از قطر گرفته که قهرمان جام ملت‌ها شده تا این 2 بازی اصلا ساده نیستند و نباید دست‌کم بگیریم. امیدوارم با تیم خوبی که داریم سعی می‌کنیم دل مردم را شاد کنیم، بازی به بازی پیش برویم و همه امتیازات را بگیریم. 

نیازمند در پاسخ به سوالی که به عنوان یکی از کاپیتان‌های سپاهان چه صحبتی با هواداران اصفهانی دارد که برای اولین بار قرار است بازی تیم ملی در این شهر برگزار شود، گفت: قطعا تیم ملی برای مردم اصفهان هم خیلی مهم و عزیز است. می‌دانیم که حمایت حداکثری آنها را در ورزشگاه فولاد شهر خواهیم داشت. مطمئن هستم که می‌آیند و تیم ملی را حمایت می‌کنند. 

نیازمند در رابطه با وضعیت بازی‌های لیگ تاکید داشت: لیگ تازه شروع شده و فصل بدنسازی تمام شده، بازیکنان رفته به رفته دارند آماده‌تر می‌شوند. هر چقدر جلوتر برویم بازیکنان آماده‌تر می‌شوند. الان هم فکر می‌کنم که همه بچه‌ها آماده کمک به تیم ملی هستند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه