اخبار داغ

بازیگر سینما و تلویزیون:

حضور مردم در پیاده‌روی اربعین بی‌نظیر بود

حضور مردم در پیاده‌روی اربعین بی‌نظیر بود
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امسال علی‌رغم تبلیغات گسترده رسانه‌های دشمن مبنی بر دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در کربلای معلی و نجف اشراف در ایام اربعین حسینی، دیدیم که حضور مردم در پیاده‌روی اربعین بی‌نظیر بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نقی‌زاده با اشاره به اینکه امسال هم همانند سال‌های گذشته مردم با حضور پرشور در مراسم اربعین حسینی نشان دادند که راه و هدف حسینی همچنان ادامه دارد، گفت: امسال علی‌رغم تبلیغات گسترده رسانه‌های دشمن مبنی بر دلسرد کردن مردم برای عدم حضور در کربلای معلی و نجف اشراف در ایام اربعین حسینی، اما دیدیم که نه تنها از کشورمان ایران بلکه از سایر کشور‌ها هم حضور پرشوری از زائران را شاهد بودیم. 

وی ادامه داد: زائران حسینی با دلی عاشقانه قدم در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی گذاشتند؛ مسیری که انتهایش به کربلای معلی ختم می‌شد و با اینکه اربعین حسینی به پایان ر سیده، اما همچنان شاهد حضور پرشور زائران حسینی در کربلا هستیم و این نشان می‌دهد که عشق به امام حسین(ع) خاموش‌شدنی نیست و همچون نوری است که همیشه تابش دارد. 

این بازیگر سینما و تلویزیون خاطر نشان کرد: سانسور رسانه‌ای همایش اربعین حسینی توسط رسانه‌های بیگانه و فارسی‌زبان بیگانه نشان می‌دهد که این حماسه عظیم اثرگذاری زیادی در بین مردم جهان دارد و به همین دلیل این رسانه‌ها تلاش می‌کنند تا مانع از انعکاس رسانه‌ای این حماسه عظیم شوند. 

نقی زاده گفت: در گذشته شاهد تولیدات خوب سینمایی با موضوع زندگی امام حسین(ع) بودیم و معتقدم که چنین تولیداتی نباید متوقف شود و با توجه به امکانات و تجهیزات به روز، این فیلم‌ها هم باید رنگ و بوی بهتری به خود بگیرد و از طریق جلوه‌های ویژه بتوانیم حماسه ماندگار عاشورا را به نسل امروزی منعکس کنیم. 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه