اخبار داغ

نحوه تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری

نحوه تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری
امکان تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری وجود ندارد؛ اما در صورت نیاز می توان در هر زمان در بروکر آلپاری حساب واقعی افتتاح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امکان تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری وجود ندارد؛ اما در صورت نیاز می توان در هر زمان در بروکر آلپاری حساب واقعی افتتاح کرد. برای این کار نیاز به افتتاح حساب در آلپاری است. اگر هنوز ثبت نام نکرده اید، از طریق این لینک https://soodup.com/broker/alpari/alpari-training/registration مراحل را پشت سر بزارید.

آموزش تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری

با هدف توسعه مهارت معامله‌گران برای کار در بازار فارکس، بروکر آلپاری حساب مجازی، دمو یا تمرینی را به افراد عرضه داشته تا بدون وجود ریسک مالی بتوانند تجارب ‌شان را توسعه دهند. با فعالیت داشتن در حساب دمو و برخوردار بودن از برخی شرایط، می‌توانید به تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری اقدام کنید. در این صورت موجودی معامله‌گر هم به حساب واقعی انتقال داده خواهد شد. در ادامه به آموزش تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری اشاره می‌کنیم.

روند بررسی گزینش بروکر آلپاری:

ابتدا حتما اطمینان پیدا کنید که بروکری که شما برگزیده‌اید، از اعتبار کافی برخورار است و طبق اهداف و نیازهای معاملاتی شما فعالیت دارد. حتما چک کنید بروکر انتخابی از مجوزهای لازم اخذ شده از نهادهای نظارتی معتبر برخوردار باشد. به سایت آلپاری وارد شده، بر روی گزینه ثبت‌نام بزنید.

تکمیل فرم ثبت نام برای داشتن حساب واقعی:

اغلب کارگزاری‌ها دارای فرمی برای ثبت‌نام واقعی هستند. در فرم‌ها باید اطلاعات شخصیتی، ترجیحات مالی و تجارب معاملاتی‌تان را درج کنید. سپس فرم را به شکل آنلاین تکمیل و به ارسال آن اقدام کنید. در سایت آلپاری فرم اطلاعات شخصی‌تان را پر کنید.

ارائه مدارک لازم:

جهت تایید هویت و آدرس‌تان مدارکی مانند گذرنامه، کپی کارت‌ملی و قبض یا فیش بانکی از شما گرفته می‌شود تا مشتری شناخته شود و از پولشویی جلوگیری به عمل آید. در سایت آلپاری مدارک درخواست شده را به منظور احراز هویت (همچون گذرنامه، قبوض خدماتی، کارت شناسایی و...) آپلود کنید.

واریز وجه:

بعد از آن که حساب‌تان تایید شد، مبلغ مورد نظر کارگزاری را به منظور فعال کردن حساب یا مبالغ بیشتر مدنظرتان واریز کنید. بعد از آن که شما هویت خود را در سایت آلپاری تایید کردید، می‌توانید حساب‌تان را شارژ کنید.

شروع تجارت (معامله):

بعد از تکمیل فرایند واریز وجه، حساب واقعی‌تان فعال خواهد شد ‌و از این زمان به بعد امکان آغاز به تجارت (معامله) برایتان امکان‌پذیر می‌شود. در این گام، در سایت آلپاری شما می‌توانید به انجام معامله با حساب واقعی‌تان بپردازید.

بهترین زمان افتتاح حساب واقعی آلپاری

جهت تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری زمان دقیق و مشخصی را نمی‌توان تعیین کرد. مثلا نمی‌توان مطرح کرد که به مدت زمان 6 ماه فعالیت در حساب دمو و بعد از آن می‌توان وارد حساب واقعی در آلپاری شد. با این حال برخی ویژگی‌ها وجود دارند که با مشاهده و بررسی فعالیت خود، می‌توانید از طریق آن‌ها متوجه شوید که جهت تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری از آمادگی برخوردار هستید یا خیر.

برخی از این ویژگی‌ها شامل داشتن یک استراتژی هدفمند و منسجم و عمل به آن، مهارت مدیریت سرمایه و ریسک، مدیریت کنترل احساسات در معامله‌گری و داشتن تراز مثبت و رو به رشد و امیدوارکننده است. اگر شما حایز ویژگی‌های بالا هستید و قصد ورود به حساب واقعی آلپاری را دارید، می‌توانید با سرمایه‌ای اندک، مدیریت ریسک و سرمایه، قبول تغییرات بازار و پویا بودن راهبردهای انتخاب شده و نداشتن تصمیم‌های احساسی در بازار به حساب واقعی ورود کرده و به تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری اقدام کنید.

به طور کلی باید اشاره کنیم که قطعا معاملات در بازارهای مالی واقعی از انجام معاملات در دمو متفاوت خواهد بود. براین اساس حتما قبل از تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید.

فاکتورهای مهم قبل از افتتاح حساب واقعی

در ادامه به چند فاکتور و مولفه مهم که باید قبل از افتتاح حساب واقعی و تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری آن‌ها را در نظر بگیرید، اشاره می‌کنیم.

حصول اطمینان از آکادگی روانی

قطعا معامله با پول واقعی به نسبت انجام این فرایند در دمو برای هر فردی استرس‌زاست. بنابراین حتما در زمان انجام معاملات با حساب واقعی باید از قدرت حفظ انضباط و مدیریت هیجانات برخوردار باشید.

کسب سود مداوم در حساب دمو

پیش از تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری باید در حساب دمو مرتب سود کرده باشید تا از اعتماد به نفس کافی برای کار با حساب واقعی برخوردار شوید. اگر استراتژی مناسبی در حساب دمو داشته باشید، در حساب واقعی هم موفق عمل خواهید کرد.

برخورداری از برنامه معاملاتی محکم

اگر یک برنامه معاملاتی کاملا برنامه‌ریزی شده داشته باشید که آن را آزمون کرده و بارها بکاربرده باشید می‌توانید ریسک بازار را مدیریت کرده و سودتان را کنترل کنید. حتما اهداف مالی‌تان، ضوابط ورود و خروج به بازار و مدیریت ریسک را در این برنامه مد‌نظر قرار دهید.

یادگیری و کسب دانش کافی از بازارها

در زمینه بازارهای مالی و ابزارهای مورد استفاده جهت معامله در این بازارها آموزش کافی را دریافت کنید. اندیکاتورها را بشناسید، با اصول صحیح معاملات آشنا باشید و تلاش کنید درک درستی از اصول اقتصادی به دست آورید.

برخورداری از قدرت مدیریت ریسک

قطعا داشتن مدیریت ریسک بسیار مهم است. شما باید قادر باشید تا سرمایه‌تان را کنترل و ریسک هر معامله را پیش بینی و کنترل کنید تا در موقعیت‌های زیان‌ده قرار نگیرید.

نکات مهم در زمان تبدیل حساب دمو به ریل آلپاری

  • زمانی نسبت به تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری اقدام کنید که سودتان بیش از ضرر باشد. در واقع در یک زمان زیاد، باید شما ثبات در سرمایه‌گذاری را لمس کرده باشید. حتما داشتن یک معامله بزرگ خوب و مثبت مدنظر نیست، بلکه به سود پایدار و ثابتی در بازار فارکس رسیده باشید. گرچه این سود اندک باشد.
  • حتما قوانین مدیریت ریسک و سرمایه را شناخته و به آن‌ها پایبند باشید.

از استراتژی مدیریت سرمایه آگاه باشید، این آگاهی به شما کمک می‌کند تا بتوانید تغییرات بازار و اثر آن روی سرمایه‌تان را کنترل کنید. برای مثال بدانید در هر معامله چقدر احتمال ریسک وجود دارد. به این نکته توجه کنید که در بازار فارکس معجزه رخ نخواهد داد و احتمال ضرر و زیان شما همواره وجود دارد. اما اگر به مدیریت ریسک پایبند باشید، این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا به شکل مداوم بتوانید درآمد خوبی از این بازار کسب کنید.

  • بهتر است عجول نباشید و به خوبی احساسات‌تان را کنترل کنید. در واقع حفظ آرامش و خونسردی می‌تواند به شما کمک زیادی کند. حتما این مهارت را قبل از تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری به خوبی تمرین کنید. با انجام معاملات متعدد شما می‌توانید روی رفتارها و احساسات خود کنترل بیشتری داشته باشید. پس از هر معامله موفق خود، سرخوش و خوشحال نشوید و با هر اشتباه هم ناامید و ناراحت نگردید. قطعا شما هم در این بازار ضررهایی را تجربه می‌کنید، اما سود شما در بلندمدت مهم است.
  • تمرین‌های مکرر روی حساب دمو داشته باشید. حتما شیوه‌ها، استراتژی‌ها و تکنیک‌های مختلف را بیاموزید. با پلتفرم‌های معاملاتی به خوبی آشنا شوید تا آمادگی تبدیل حساب دمو به ریل در آلپاری را پیدا کنید. برحسب توانایی افراد، تسلط بر حساب دمو می‌تواند زمان متفاوتی را شامل شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه