اخبار داغ

شگفتی در قلب تهران؛

کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی| سرنوشت متفاوت برادران گرایی؛ حذف رضا و پیروزی علی

کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی| سرنوشت متفاوت برادران گرایی؛ حذف رضا و پیروزی علی
رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی برای شرکت در رقابت‌های جهانی پیش‌رو در ورزشگاه شهدای هفتم تیر در حال برگزاری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا؛ مبارزات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای تعیین ملی‌پوشان حاضر در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال و قهرمانی بزرگ‌سالان اوزان غیرالمپیکی جهان ۲۰۲۴، از صبح امروز در محل ورزشگاه شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد و نتایج آن تاکنون به شرح زیر است؛

* در نخستین دیدار وزن ۷۲ کیلوگرم دانیال سهرابی با نتیجه ۷ بر ۳ مقابل محمدرضا رستمی به پیروزی دست یافت. در دومین دیدار و مهم‌ترین دوئل این وزن اما شگفتی اصلی رقم خورد و دانیال سهرابی مبارزه باخته را با یک فن دیدنی برد و با نتیجه ۸ بر ۷ از سد محمدرضا گرایی گذشت. در پی شکست امروز محمدرضا گرایی مقابل دانیال سهرابی و پیروزی سهرابی در مصاف با محمدرضا رستمی، سهرابی دوبنده وزن ۷۲ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های قهرمانی اوزان غیرالمپیکی جهان را در اختیار گرفت و راهی آلبانی خواهد شد.

* در نخستین دیدار وزن ۸۲ کیلوگرم رسول گرمسیری با نتیجه ۱۰ بر صفر مقابل اشکان سعادتی‌فر به برتری دست یافت. در دومین دیدار این وزن اما محمدرضا مختاری شگفتی ساخت و با نتیجه ۶ بر ۳ از سد محمدعلی گرایی گذشت. در سومین دیدار این وزن هم عباس مهدی‌زاده با نتیجه 7 بر صفر مقابل اشکان سعادتی‌فر به پیروزی دست یافت. در چهارمین مصاف انتخابی این وزن، مختاری به مصاف شاهین بداغی رفت و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی دست یافت. سپس محمدعلی گرایی در مرحله نیمه نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی با نتیجه ۴ بر ۲ رسول گرمسیری را شکست داد. محمدرضا مختاری با نتیجه 7 بر 3 عباس مهدی زاده را مغلوب کرد. در دیدار نهایی بین مختاری و گرایی، با سوبلس دیدنی و با نتیجه ۴ بر ۳ محمدعلی به پیروزی و دوبنده تیم ملی دست یافت. این در حالی بود که مختاری در فاصله ۹۰ ثانیه به پایان این رقابت به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد.

* در دومین دیدار وزن ۸۷ کیلوگرم ابوالفضل پایدار با نتیجه ۸ بر صفر حسام عینی را از پیش رو برداشت. یاسین یزدی در انتخابی وزن ۸۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های زیر ۲۳ سال جهانی آلبانی با نتیجه ۵ بر صفر حسام عینی را شکست داد و صاحب دوبنده تیم ملی ملی در این رقابت ها شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه