اخبار داغ

در مسیر تکرار کودتا؛

شب جنجالی آبی‌ها و نکونام در آستانه دربی؛ عبور شهریاری از مدیران استقلال؟!

شب جنجالی آبی‌ها و نکونام در آستانه دربی؛ عبور شهریاری از مدیران استقلال؟!
مصاحبه شب گذشته رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال نشان داد که او از مدیرعامل و مشاور باشگاه به طور کامل عبور کرده‌است.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تساوی ناامیدکننده تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر، دوباره موجی از انتقادات گسترده علیه جواد نکونام و کادرفنی را به سمت‌شان گسیل ساخت و کار به جایی کشید که در پی شعارها علیه نکو در ورزشگاه شهید وطنی قائم‌شهر، یکی از لیدرهای نزدیک به نکونام با ادبیاتی سخیف به هواداران نگران تاخت!

بهانه‌گیری‌های همیشگی نکو و دستیارانش یعنی محمد نوازی و بهزاد غلام‌پور از فقدان بازیکن آن هم در شرایطی که هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس تا توانسته به پای خواسته‌های نکونام پول ریخته و استقلال یکی از بهترین تیم‌های تاریخ خود را از نظر اسکواد دارد، باعث آن شد تا روز گذشته مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال نسبت به وی موضع بگیرد.

همین موضع باعث شد تا جواد نکونام مانند همیشه که به رسانه‌ها نیاز دارد، آن‌ها را پس از تمرین فرا بخواند و مصاحبه‌ای طوفانی علیه فرشید سمیعی و مشاورش انجام بدهد؛ تا جایی که وقتی گفت تا فردا یا من باید بروم یا او، همه یاد کودتای رخ داده علیه علی خطیر و فشارهای نکونام به مدیرعامل سابق استقلال بیفتند و قصه‌ای تکراری را مرور کنند.

در ساعات ابتدایی بامداد امروز اما احمد شهریاری، نماینده هلدینگ مالک و رئیس هیأت‌مدیره باشگاه استقلال گفت: هیات مدیره باشگاه استقلال تمام قد حامی سرمربی تیم جناب آقای جواد نکونام بوده و هیچ مقامی در مجموعه باشگاه حق اظهارنظر در خصوص سرمربی تیم را ندارد. قطعا این رفتار مورد قبول هیات مدیره باشگاه استقلال نیست و در این خصوص مدیرعامل محترم باید در اسرع وقت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در ادامه عنوان داشت: امید است هواداران باشگاه استقلال با هوشمندی و ذکاوت در این مقطع حساس با پرهیز از حواشی کاذب با همدلی و اتحاد به دنبال کسب موفقیتی بزرگ باشند تا بازیکنان استقلال با تلاش کادر فنی از بازی حساس پیش رو سربلند بیرون بیایند. همدلی رمز موفقیت هر مجموعه بزرگ است.

از این مصاحبه مشخص می‌شود که اولاً دستور ممنوع‌المصاحبه شدن ارکان باشگاه استقلال از سوی فرشید سمیعی چندان متقن و مهم نیست، ثانیاً شهریاری و احتمالاً هلدینگ از سمیعی عبور کرده‌اند و هیچ بعید نیست که آبی‌پوشان پس از دربی 104 مقابل پرسپولیس در صورت ابقای جواد، یک فرد دیگر را بر مسند مدیرعاملی باشگاه خود ببینند.

بدون تردید نتیجه دیدارهای حساس تیم فوتبال استقلال با پرسپولیس و سپس السد قطر، تأثیری انکارناپذیر بر آینده مدیریتی فرشید سمیعی یا آینده مربی‌گری جواد نکونام خواهد داشت. با شکست در دربی، احتمالاً نکونام از هدایت استقلال برکنار خواهد شد و در غیر این صورت، سمیعی باید قربانی کودتایی شود که خود در آن نقش داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه