اخبار داغ

آصفری در گفتگو با دانا:

حزب الله لبنان یعنی ایران/ ارتش کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی را پشیمان کنند

حزب الله لبنان یعنی ایران/ ارتش کشورهای اسلامی رژیم صهیونیستی را پشیمان کنند
کارشناس مسائل سیاسی گفت: ارتش کشورهای اسلامی اگر با محوریت دولت هایشان علیه رژیم صهیونیستی تکانی به خود بدهند می تواند رژیم صهیونیستی را از جنایات خود پشیمان کرده و اجازه ارتکاب چنین جنایاتی را از او بگیرند.

محمدحسن آصفری، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار سیاسی راه دانا با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در بیروت گفت: مقصر اصلی این جنایات رژیم صهیونیستی دولت ها و سران کشورهای اسلامی هستند که نه اعتراضی به جنایات رژیم صهیونیستی دارند و نه اقدام عملی و بازدارنده در برابر او انجام می دهند.

وی با انتقاد از سازمان ملل و شورای امنیت ادامه داد: سازمان ملل که مدعی دفاع از حقوق بشر است در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان نه بیانیه ای صادر کرد و نه قطعنامه ای پس در سرتاسر این جنایات شریک است.

آصفری با بیان اینکه سازمان همکاری های اسلامی باید تصمیم گیری جدی انجام داده و یک اقدام بازدارنده در برابر رژیم صهیونیستی طراحی کند گفت: ارتش کشورهای اسلامی اگر با محوریت دولت هایشان علیه رژیم صهیونیستی تکانی به خود بدهند می تواند رژیم صهیونیستی را از جنایات خود پشیمان کرده و اجازه ارتکاب چنین جنایاتی را از او بگیرند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه با راهپیمایی و تجمع و محکوم کردن صرف نمی توان مقابل جنایات این رژیم سفاک صهیونیستی ایستادگی کرد ادامه داد: همانطور که کشورهای اسلامی در برابر جنایات صرب ها علیه مسلمانان بسنی و هرزگوین ایستادند باید متحد شده و رژیم صهیونیستی را فلج کنند.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران نمی تواند بگوید که چون نمی خواهیم وارد جنگ شویم پس سکوت کرده و خودمان را کنار می کشیم عنوان کرد: رژیم صهیونیستی ما را به خاطر تجمع و راهپیمایی به سخره می گیرد، حزب الله یعنی ایران.

این نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه هدف از شکل گیری حزب الله حمایت از ملت های مظلوم بوده است ادامه داد: باید تمام کشورهای مسلمان بر مسیر این سیاست حرکت کنند، هر روز سکوت بیشتر در برابر رژیم صهیونیستی موجب می شود جنایات وحشیانه این رژیم سرطانی بیشتر شود.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه