اخبار داغ

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در گفتگو با دانا:

رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا بیش از ۲۴ ساعت دوام نمی‌آورد/ وضعیت اسرائیل وخیم‌تر خواهد شد

رژیم صهیونیستی بدون حمایت آمریکا بیش از ۲۴ ساعت دوام نمی‌آورد/ وضعیت اسرائیل وخیم‌تر خواهد شد
رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: اسرائیل سگ هاری است که تنها با کمک آمریکا توانسته است به جنایات خود ادامه دهد و اگر حمایت‌های ایالات متحده قطع شود، رژیم صهیونیستی حتی برای ۲۴ ساعت هم دوام نخواهد آورد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری به‌روشنی تکلیف را برای همه کسانی که واقعاً داعیه‌دار اسلام و مسلمانی هستند مشخص کرده‌اند. ایشان حمایت از جبهه مقاومت را واجب دانسته و همه را موظف به کمک به پیروزی جبهه مقاومت کرده‌اند. تکلیف کاملاً روشن و بی‌ابهام است و ایشان به‌طور شفاف این امر را بیان فرموده‌اند.

وی افزود: مسلمانان باید به‌روشنی ببینند که جنایاتی که آمریکایی‌ها به‌ همراه سگ هار خود یعنی رژیم صهیونیستی، مرتکب می‌شوند، اگر با سکوت و انفعال مواجه شود، دامن خود مسلمانان را نیز خواهد گرفت. این آتشی که اسرائیل روشن کرده، هر لحظه شعله‌ورتر می‌شود و اگر همه مسلمانان با همدلی، این جنایات را محکوم نکنند و اقدامات مناسبی علیه آن انجام ندهند، این آتش فتنه جهان را خواهد سوزاند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه خوشبختانه مسلمانان و مردم در این مسیر پیشگام هستند، ادامه داد: متأسفانه سران برخی از کشورهای اسلامی، که حدوداً ۲۵۶ کشور عربی و نزدیک به ۲ میلیارد مسلمان را نمایندگی می‌کنند، در برابر این جنایات سکوت اختیار کرده‌اند. این سکوت، ننگ بزرگی است؛ اینکه این‌گونه شاهد قتل و کشتار مردم بی‌گناه، زنان و کودکان باشند و هیچ اقدامی نکنند.

ناکارآمدی سازمان‌های بین‌المللی در مقابل اقدامات رژیم صهیونیستی

وی در خصوص عملکرد سازمان‌های بین‌المللی عنوان کرد: سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی، در حقیقت بیشتر به‌عنوان ابزاری برای نمایش فعالیت محسوب می‌شوند و در عمل، هیچ اثر خاصی ندارند. دلیل این بی‌خاصیتی، مداخلات کشورهایی است که حق وتو دارند؛ این کشورها اجازه نمی‌دهند سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی اقداماتی که باید انجام دهند را عملی کنند و با وتو کردن قطعنامه‌ها، این نهادها را از کارایی ساقط می‌کنند.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی با بیان اینکه راه‌های زیادی غیر از جنگ وجود دارد که می‌تواند ماشین جنگی و ترور رژیم صهیونیستی را متوقف کند، تصریح کرد: یکی از این اقدامات، محکومیت این رژیم توسط کشورهای مختلف است؛ همچنین قطع روابط سیاسی، اقتصادی و اجتماعی با اسرائیل نیز می‌تواند فشار قابل‌توجهی بر آن وارد کند؛ هنگامی که کشورهای مسلمان روابط اقتصادی و سیاسی خود را با این رژیم قطع کنند، فشار زیادی به اسرائیل وارد می‌شود و این امر می‌تواند کمک بزرگی به متوقف کردن آن باشد.

وی افزود: علاوه بر این، کشورهایی که می‌توانند از نهادهای بین‌المللی مانند شورای امنیت استفاده کنند، باید اسرائیل را تحت فشار قرار دهند تا اقدامات لازم انجام شود. همچنین کشورهای اسلامی نیز در جلسات و مجامع خود می‌توانند بر جنایاتی که علیه مردم بی‌گناه، به‌ویژه زنان و کودکان، رخ می‌دهد تأکید کرده و به محکومیت این جنایات بپردازند؛ کشورهای اسلامی نیز حداقل می‌توانند کمک‌های خود را به مردم مظلوم غزه و لبنان افزایش دهند.

آمریکا پشتیبان اصلی و مهم‌ترین عامل بقای رژیم صهیونیستی است

رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی با تاکید بر نقش حیاتی و تعیین‌کننده ایالات متحده آمریکا در تداوم جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکا پشتیبان اصلی و مهم‌ترین عامل بقای رژیم صهیونیستی است، بدون حمایت‌های گسترده آمریکا، به‌ویژه در زمینه‌های نظامی و تسلیحاتی، رژیم صهیونیستی قادر به ادامه حیات نخواهد بود. درواقع اسرائیل سگ هاری است که تنها با کمک آمریکا توانسته است به جنایات خود ادامه دهد و اگر حمایت‌های ایالات متحده قطع شود، رژیم صهیونیستی حتی برای ۲۴ ساعت هم دوام نخواهد آورد.

وی همچنین با اشاره به شرایط فعلی اسرائیل، تعطیلی و رکود مراکز اقتصادی و کاهش چشمگیر درآمدهای توریستی آن رژیم، تأکید کرد: اسرائیل از نظر اقتصادی و امنیتی در وضعیت بحرانی قرار گرفته است و دیگر نمی تواند مکانی امن و مناسب برای زندگی صهیونیست‌ها باشد؛ این رژیم به دلیل جنایات گسترده‌ای که مرتکب شده است، در واقع تبدیل به جایی از وحشت و خونریزی شده و امنیت و آرامش برای ساکنانش از بین رفته است.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در پایان با اشاره به مهاجرت تعداد زیادی از صهیونیست‌ها از اسرائیل گفت: بسیاری از آنها به این حقیقت پی برده‌اند که آینده‌ای برای این کشور به عنوان مکانی امن و باثبات وجود ندارد؛ درواقع وضعیت اسرائیل از این نیز وخیم‌تر خواهد شد و کسانی که هنوز به زندگی در این کشور به عنوان مکانی امن امیدوار هستند، در اشتباه بزرگی به سر می‌برند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه