اخبار داغ

سردار نقدی:

مقاومت بی‌تردید پیروز میدان خواهد بود/ ۱۳ آبان، روز همبستگی با شهدای دانش‌آموز غزه

مقاومت بی‌تردید پیروز میدان خواهد بود/ ۱۳ آبان، روز همبستگی با شهدای دانش‌آموز غزه
معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه با تاکید بر اینکه بدون شک مقاومت برنده این میدان خواهد بود، گفت: ۱۳ آبان، روز همبستگی با شهدای دانش‌آموز غزه نیز است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جلسه‌ی ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌ الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، صبح امروز با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان در مرکز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

سردار محمدرضا نقدی، در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت، اظهار داشت: به رهبر معظم انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم که پرچم آزادگی را به اهتزاز درآوردند و دشمنان بشریت را به جهانیان معرفی کردند. القاب امام خمینی (ره) به آمریکا، همچون "شیطان بزرگ" و "دشمن بشریت"، امروزه برای همه جهان به خوبی اثبات شده است.

وی افزود: همه مردم دنیا به وضوح می‌دانند که اسرائیل، فرزند نامشروع آمریکا است. از زمان تأسیس این رژیم جنایتکار، بیش از ۱۳۰۰ میلیارد دلار به آن پرداخت شده است.

سرویس‌های جاسوسی تمامی دنیا در خدمت صهیونیست‌ها هستند

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان درباره برخی ابهامات در مورد ترور سران حزب‌الله گفت: از لحاظ اطلاعاتی، برخی ممکن است انتقاد کنند که چرا سران حزب‌الله ترور و شهید می‌شوند؛ اما باید بدانیم که سرویس‌های جاسوسی تمامی دنیا در خدمت صهیونیست‌ها هستند. وقتی نتانیاهو به آمریکا رفت، اعضای کنگره آمریکا بیش از ۴۰ دقیقه سر پا ایستادند و او را تشویق کردند تا زنان و کودکان را به قتل برساند.

سردار نقدی ادامه داد: اگر رژیم صهیونیستی به تنهایی بود، حماس بارها بر این رژیم منحوس غلبه کرده بود و وضعیت کنونی تا آبان ۱۴۰۲ ادامه پیدا نمی‌کرد. اما آمریکا و کشورهای غربی همواره برای حفظ این رژیم جنایتکار کمک‌های زیادی ارائه داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک مقاومت برنده این میدان خواهد بود، توضیح داد: پول رژیم صهیونیستی چندین بار تمام شد و آنها از لحاظ اقتصادی با مشکلات جدی مواجه شدند، اما همیشه با حمایت آمریکا سر پا ماندند. امروزه، مردم مظلوم منطقه با آمریکا مبارزه می‌کنند؛ چرا که رژیم صهیونیستی پیاده‌نظام آمریکا است.

سردار نقدی همچنین بیان کرد: یک بیداری عظیم جهانی در حال شکل‌گیری است. به من گفته شد که یک شهروند آمریکایی مجبور بود از محله یهودیان عبور کند. در ابتدای طوفان الاقصی، پرچم‌های حمایت از رژیم صهیونیستی در آنجا برافراشته شده بود، اما به مرور، این پرچم‌ها برداشته شد و امروزه حتی یهودیان آمریکایی، پرچم فلسطین را بر در خانه‌های خود نصب کرده‌اند.

امروزه تبعه آمریکا بودن، نشانه‌ای از سرافکندگی است

وی تصریح کرد: این بیداری جهانی ادامه دارد و حمایت‌ها از رژیم جعلی صهیونیستی به حمایت از فلسطین تبدیل شده است. به‌علاوه، ۹۰ درصد از دانشجویانی که برای تحصیل به آمریکا می‌روند، دیگر نمی‌خواهند تابعیت آمریکایی را بپذیرند؛ زیرا امروزه تبعه آمریکا بودن، نشانه‌ای از سرافکندگی است.

وی همچنین با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی به سرنوشت رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی دچار خواهد شد، گفت: رژیم آپارتاید ۵۰ سال هم دوام نیاورد، با وجود اینکه تا آخرین لحظه از سوی آمریکا حمایت می‌شد.

آمریکا در نهایت بازنده جنگ منطقه خواهد بود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: آمریکا در نهایت بازنده جنگ منطقه خواهد بود، چرا که سرنوشت خود را به رژیمی پوشالی گره زده است.

سردار نقدی با اشاره به مصادف بودن ۱۳ آبان امسال با چهلمین روز شهادت سید حسن نصرالله گفت: باید این مناسبت مهم در روز ۱۳ آبان گرامی داشته شود و جهان از برائت و انزجار نسبت به رژیم صهیونیستی و آمریکا آگاه شود.

۱۳ آبان، روز همبستگی با شهدای دانش‌آموز غزه نیز است

وی ادامه داد: ۱۳ آبان، روز همبستگی با شهدای دانش‌آموز غزه نیز است. بسیاری از دانشجویان و جوانان درخواست اعزام به جبهه مقاومت کرده‌اند؛ اما جبهه‌های مقاومت احساس کمبود نیرو نمی‌کنند. در داخل کشور میدان مبارزه باز است و باید نفرت و انزجار خود را نسبت به آمریکا و صهیونیسم اعلام کنیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان بیان کرد: ۱۶ هزار دانش‌آموز و کودک در سال گذشته توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند. به همین دلیل، ۱۳ آبان روز همبستگی با این کودکان و شهدای نوجوان است.

وی همچنین با اشاره به آغاز برنامه‌های ویژه روز دانش‌آموز از ابتدای آبان‌ماه در مدارس، اعلام کرد که تمامی مراسم ۱۳ آبان امسال به دست دانش‌آموزان اجرا خواهد شد.

سردار نقدی خاطرنشان کرد: در روز قبل از ۱۳ آبان، یادواره شهدای فاتحان لانه جاسوسی برگزار خواهد شد. در این واقعه، ما قریب به ۵۰ شهید داریم و هر سال برای یکی از آنان یادواره برگزار می‌شود.

رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان همچنین به شکایت مردم ایران از دولت آمریکا بابت کودتای ۲۸ مرداد اشاره کرد و گفت: حقوق‌دانان متعهد، دادخواست‌هایی درباره ضرر و زیان‌های وارده از سوی آمریکا تنظیم کرده‌اند و نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر از مردم ایران از دولت آمریکا شکایت کرده‌اند.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه