اخبار داغ

صبح امروز برگزار شد؛

الحاق ۱۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس؛ گامی برای کاهش تخلفات و تصادفات

الحاق ۱۵۰ موتور سنگین به ناوگان پلیس؛ گامی برای کاهش تخلفات و تصادفات
مراسم الحاق ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان موتوری پلیس راهور تهران بزرگ صبح امروز در مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم رونمایی از موتورسیکلت‌های جدید به ناوگان پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ صبح امروز با حضور مقامات بلندپایه برگزار شد.

در این رویداد، ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت سنگین به‌منظور بهبود نظارت بر تخلفات ترافیکی و افزایش کارآمدی پلیس راهور تهران به این نیرو تحویل داده شد.

این مراسم با حضور سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت، سردار فریبا، رئیس آماد و پشتیبانی فراجا، و مدیران ارشد شهرداری تهران برگزار شد و گامی مهم در ارتقای توان عملیاتی پلیس راهور و تسهیل مدیریت ترافیک شهری به شمار می‌رود.

شهرداری تهران با ۳۰۰ موتوربرقی جدید به یاری پلیس راهور می‌آید

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور، رئیس پلیس راهور پایتخت در این مراسم اعلام کرد: علاوه بر این ۱۵۰ دستگاه موتور سنگین، برنامه‌ریزی شده است تا ۳۰۰ موتوربرقی نیز از سوی شهرداری برای تقویت توان پلیس راهور به این مجموعه اضافه شود.

وی گفت: با توجه به وقوع ۲۵۰۰ تصادف روزانه در تهران، حضور فوری و موثر مأموران در محل تصادف ضروری است.

افزایش قدرت عملیاتی پلیس راهور با الحاق موتورسیکلت‌های جدید

در ادامه سردار فریبا، رئیس آماد و پشتیبانی فراجا، اظهار کر: این موتورها با همکاری معاونت آماد، شهرداری، راهور و وزارت دفاع به مجموعه پلیس راهور پیوسته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این موتورها از جدیدترین مدل‌های مورد استفاده پلیس در سطح جهانی هستند، افزود: برای تقویت توان عملیاتی پلیس راهور، موتورسیکلت‌های ۵۰۰ و ۷۵۰ سی‌سی برای معابر داخلی و ۱۱۰۰ سی‌سی برای بزرگراه‌ها به ناوگان اضافه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

پلیس تهران در راستای اقتدار و نظم؛ مأموران موتورسوار باید عامل به قانون باشند

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه