اخبار داغ

سردار محمدیان خبر داد؛

پلیس تهران در راستای اقتدار و نظم؛ مأموران موتورسوار باید عامل به قانون باشند

پلیس تهران در راستای اقتدار و نظم؛ مأموران موتورسوار باید عامل به قانون باشند
فرمانده انتظامی تهران بزرگ بر اهمیت رعایت قانون و فرهنگ‌سازی در میان موتورسواران تأکید کرد و از مأموران خواست تا در اجرای قوانین و نظم‌دهی به موتورهای سطح شهر نقش مؤثری ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در مراسم الحاق ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت جدید به ناوگان پلیس راهور تهران بزرگ، با تأکید بر اهمیت حفظ تجهیزات و اموال عمومی اظهار داشت: این موتورسیکلت‌ها بخشی از بیت‌المال هستند و باید در نگهداری و حفاظت از آن‌ها کوشا باشیم. در شرایط کنونی که کشور تحت تحریم است، لازم است نهایت تلاش خود را در حفظ این موتورهای وارداتی، که با هزینه ارزی تهیه شده‌اند، به کار ببندیم.

وی همچنین به توقف ورود خودروهای بنز پلیس در دهه‌های گذشته اشاره کرد و هشدار داد که ممکن است در آینده همین موضوع در مورد موتورها نیز اتفاق بیفتد و از ورود موتورسیکلت‌های جدید جلوگیری شود.

سردار محمدیان از مسئولانی که به فکر اقتدار ماموران پلیس هستند، قدردانی کرد و با بیان اینکه پلیس هم انسان‌محور و هم تجهیزات‌محور است، تصریح کرد: اگر تجهیزات پلیس بر حریف غالب نباشد و نتواند به حریف برسد، در میدان و حین مأموریت دچار ضعف می‌شود و حریف موفق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۸۰ درصد خودروهای در حال تردد در تهران تک‌سرنشین هستند، به مشکلات ترافیکی این کلان‌شهر اشاره کرد و گفت: برای غلبه بر ترافیک تهران، به موتورسیکلت نیاز داریم.

سردار محمدیان همچنین وضعیت موتورسواری در پایتخت را مورد انتقاد قرار داد و اولین گام در فرهنگ‌سازی و نظم دادن به موتورهای سطح شهر را مأموران موتورسوار پلیس دانست و گفت: موتورسواران باید به قوانین احترام بگذارند، از کلاه ایمنی استفاده کنند و قوانین را رعایت کنند که خوشبختانه مأموران ما به این مسائل پایبند هستند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان از مأموران خواست تا از بلندگوی موتورسیکلت استفاده کنند و تخلفات را به شهروندان یادآوری کنند و همچنین به موضوع مخدوشی پلاک اشاره کرد و تأکید کرد: در برابر قانون هیچ کسی مصونیت ندارد و همه در برابر قانون برابرند. اگر مأوری از کنار قانون‌شکنی عبور نکند، کاهش جرایم و تخلفات محقق خواهد شد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه