اخبار داغ

سردار رضایی در جمع خبرنگاران:

۱۹۷ دیده بان مجموعه انتظامی است/ میزان تقدیر از پلیس ۲۰ درصد افزایش یافته است

۱۹۷ دیده بان مجموعه انتظامی است/ میزان تقدیر از پلیس ۲۰ درصد افزایش یافته است
جانشین فرمانده فراجا تأکید کرد: سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ به عنوان دیده‌بان مجموعه انتظامی عمل کرده و پل ارتباطی میان مردم و پلیس است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا، امروز همراه با گروهی از روسای پلیس تخصصی فراجا در مرکز نظارت همگانی پلیس حضور یافت تا از نزدیک به مشکلات مردم رسیدگی کرده و درخواست‌ها را پیگیری کند.

وی در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته فراجا تأکید کرد: سامانه نظارت همگانی ۱۹۷ به عنوان دیده‌بان مجموعه انتظامی عمل کرده و پل ارتباطی میان مردم و پلیس است.

ویبیان کرد: مردم از طریق این شماره برای موضوعات مختلفی تماس می‌گیرند و بر پایه تحلیل‌ها، میزان تقدیر از پلیس ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گفته جانشین فرمانده فراجا، بیش از نیمی از ارتباطات با مرکز ۱۹۷ شامل ارائه پیشنهادات می‌شود، اما برخی شهروندان درخواست‌هایی درباره اتفاقات دیگر دارند که پلیس به آن‌ها رسیدگی می‌کند؛ به عنوان نمونه، در یکی از تماس‌ها، فردی گزارش داده بود که در جریان تیراندازی پلیس به یک مجرم فراری، شهروندی دیگر مجروح شده که بررسی و رسیدگی‌های لازم صورت خواهد گرفت.

سردار رضایی همچنین بااشاره به موضوع هوشمندسازی پلیس گفت: پلیس در بسیاری از زمینه‌ها، از جمله راهور، مبارزه با سارقان و کنترل مرزها، از فناوری‌های جدید استفاده می‌کند و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه