اخبار داغ

سردار گودرزی خبر داد؛

دستگیری سارقان موبایل در اتوبان همت/ ۱۲ نفر بازداشت و اموال مسروقه کشف شد

دستگیری سارقان موبایل در اتوبان همت/ ۱۲ نفر بازداشت و اموال مسروقه کشف شد
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲ سارق حرفه‌ای که در اتوبان‌های تهران اقدام به سرقت موبایل شهروندان می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ، در طرح دستگیری موبایل قاپان اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، تیم ما در معاونت مبارزه با سرقت‌های خاص موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ سارق حرفه‌ای شدند که در اتوبان‌های تهران اقدام به سرقت گوشی‌های شهروندان می‌کردند.

وی افزود: منزل این افراد شناسایی و مورد بازرسی قرار گرفته و تعدادی از اموال سرقت شده کشف و ضبط شده است. همچنین، ۴ نفر دیگر که با این سارقان در ارتباط بودند امروز صبح دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند. امیدواریم بتوانیم اموال بیشتری از این افراد کشف کرده و به مالباختگان بازگردانیم.

وی گفت: این سارقان در اتوبان همت با همکاری یکدیگر و دو موتورسیکلت اقدام به سرقت می‌کردند؛ یک نفر به عنوان اسکورت با موتورسیکلت دوم پس از آنها حرکت می‌کرد و در صورت نیاز برای فرار به آنها کمک می‌کرد. تمامی این افراد با هماهنگی قضایی دستگیر شده‌اند و مالباختگان برای شناسایی آنها دعوت شده‌اند؛ بخشی از اموال مسروقه شامل گردنبند نیز کشف و به صاحبانشان تحویل داده خواهد شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه تصریح کرد: این سارقان با سوءاستفاده از غفلت مردم و پایین بودن شیشه خودروها، اقدام به سرقت سریع می‌کردند؛ تلاش ما همچنان با جدیت ادامه دارد تا باقی اموال نیز کشف و به مالباختگان بازگردانده شود.

سردار گودرزی در پایان گفت: انشالله به زودی تمامی اموال سرقتی کشف و به صاحبان اصلی برگردانده شود.

 

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه