اخبار داغ

ترامپ:

سلیمانی یک ژنرال بسیار بزرگ ایرانی بود

سلیمانی یک ژنرال بسیار بزرگ ایرانی بود
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایالات متحده در اظهاراتی تاکید کرد که سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک ژنرال بسیار بزرگ ایرانی بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳)، ترامپ در مصاحبه‌ای با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در مورد موضوعات مهمی از جمله درباره چین، ایران، آرای رنگین پوستان آمریکا، مهاجران و وضعیت رو به نزول ایالات متحده در سطح جهان گفت وگو کرد.

 

وی درباره خرید نفت ایران از سوی چین مدعی شد: من به چینی‌ها گفتم این کار را نکنید و گوش کردند زیرا آنها را تهدید کردم که اگر به خرید نفت ایران ادامه دهید دیگر نمی‌توانید با آمریکا تجارت کنید.

 

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین با طرح این ادعا که در زمانی که او رئیس جمهور آمریکا بود ایران جرأت حمله به نیروهای آمریکایی را نداشت، گفت: (سردار شهید حاج قاسم) سلیمانی یک ژنرال بسیار بزرگ ایرانی بود ولی آنها در زمان من هرگز به نیروهای آمریکایی حمله نکردند.

 

نامزد حزب جمهوری خواه در ادامه درباره آرای سیاه‌پوستان در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مردان سیاه‌پوست آمریکایی به من رأی خواهند داد و هیچ کس به اندازه من در میان آنها طرفدار ندارد.

 

ترامپ سپس در مورد اینکه چه میزان از آرای زنان آمریکایی را به خود اختصاص خواهد داد، اظهار کرد: من فکر می‌کنم در میان زنان آمریکایی نیز از وضعیت خوبی برخوردارم زیرا آنها نیاز به امنیت دارند و نمی‌خواهند که مهاجران به حیاط پشتی خانه آنها بیایند و من مهاجران را اخراج خواهم کرد.

 

ترامپ در ادامه با اشاره به وضعیت رو به نزول آمریکا در سطح جهان، تاکید کرد: ما ملت شکست خورده‌ای هستیم و اگرچه از گفتن این حرف بدم می‌آید اما ما ملتی در حال انحطاط شدید هستیم و رئیس جمهوری داریم که در انحطاط کامل به سر می‌برد.

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه