اخبار داغ

استقلال ۰ - ذوب‌آهن ۳؛

لیگ برتر فوتبال| شکست کابوس‌وار استقلال در شب فرار شهریاری و شعار هواداران!

لیگ برتر فوتبال| شکست کابوس‌وار استقلال در شب فرار شهریاری و شعار هواداران!
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن اصفهان با پیروزی تیم اصفهانی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا؛ تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن اصفهان طی دیداری در چارچوب هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت 18:30 عصر امروز (جمعه - 27 مهرماه) در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف یک‌دیگر رفتند.

آبی‌پوشان که هفته آینده باید در دبی به مصاف النصر عربستان بروند، برای این بازی درخواست تعویق ندادند تا استقلال در شرایط بازی راهی دبی شود. سهراب بختیاری‌زاده برای دومین بازی به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت استقلال نشست.

در نیمه اول استقلال کاملا بر بازی سوار بود و آبی‌های پایتخت بارها با حرکات ترکیبی و تمرین شده تلاش کردند دروازه تیم مهمان را باز کنند که موفق نشدند. در اواخر این نیمه هم تلاش آبی‌پوشان برای رسیدن به گل حاصلی نداشت تا دو تیم بدون گل مساوی راهی رختکن شوند.

در نیمه دوم، روی اشتباه عجیب و بچه گانه سامان فلاح و رافائل سیلوا، توپ در مقابل مجید علیاری قرار گرفت و او با فراری تند و تیز، در مصاف تک به تک با خالدآبادی، با شوتی محکم به گوشه دروازه، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

سپس محسن آذرباد یک پاس در عمق را ارسال کرد و سامان فلاح که روی گل نخست مرتکب اشتباه بزرگی شده بود، این بار با پر کردن آفساید، فرصت خوبی را در اختیار لطیفی قرار داد و این بازیکن به راحتی دروازه را باز کرد و ذوب‌آهن را پیروز میدان ساخت.

اما این پایانی بر ماجرای عجیب امشب استقلال نبود چرا که در دقایق پایانی روی پاس در عمق تماشایی رامتین سلیمان زاده، توپ به مجید علیاری رسید و او با یک ضربه چیپ دیدنی، دروازه را برای بار سوم باز کرد.

احمد شهریاری رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال بعد از شنیدن شعارهای انتقادی از سوی هواداران آبی‌پوش، ترجیح داد در دقیقه 75 ورزشگاه را ترک کند. هواداران استقلال بارها علیه او شعار «حیا کن، رها کن» سر دادند. فرشید سمیعی مدیرعامل باشگاه استقلال همانند شهریاری از شعارهای انتقادی هواداران استقلال بی‌نصیب نماند.

هواداران استقلال با سر دادن شعار «بی‌غیرت» و «پیراهن آبی بابا غیرت داره» نارضایتی خود از عملکرد بازیکنان را نشان دادند. برخی از آنها نیز بعد از گل دوم ذوب آهن ورزشگاه را ترک کردند و عده دیگری که در ورزشگاه مانده بودند بعد از سوت پایان مسابقه هم نارضایتی خود را با سر دادن شعار نشان دادند.

استقلال ۰
گل: -

ذوب‌آهن ۳
گل: مجید علیاری ۵۶ و ۸۷ - امید لطیفی ۷۰

ترکیب استقلال: محمد رضا خالد آبادی، محمد حسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه اندونگ (79- زبیر نیک نفس)، گائل کاکوتا، محمدحسین اسلامی (79- آرمان رمضانی)، مهرداد محمدی (56- جلال الدین ماشاریپوف) و گوستاوو بلانکو (70- علیرضا کوشکی)
ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، امیر حسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجید علی یاری، کمال کامیابی نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه