مردم تیم ملی‌ والیبال را دوست دارند، نه شخص خاصی را

نادی: ولاسکو از سیاره‌ای دیگر آمده

نادی: ولاسکو از سیاره‌ای دیگر آمده
کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران گفت: ولاسکو می‌گوید تیم ملی جای بهترین بازیکنان نیست و فکر می‌کنم از سیاره‌ای دیگر آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانامجتبی ذکی‌زاده ، علیرضا نادی در مسابقات انتخابی لیگ جهانی یکی از بهترین‌های ایران بود، اما پس از آن به صورت ناگهانی از لیست تیم ملی خط خورد. پس از آن ولاسکو عادل غلامی و آرمین تشکری را به تیم ملی دعوت کرد تا جای نادی باتجربه را پر کنند؛ اینکه این دو بازیکن چقدر توانستند به وظایف خود عمل کنند نکته‌ای است که کارشناسان امر باید توضیح دهند، اما نادی به شخصه معتقد بود که اگر خودش در لیگ جهانی حضور داشت تیم ملی ایران به مرحله دوم صعود می‌کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, مجتبی ذکی‌زاده ، علیرضا نادی در مسابقات انتخابی لیگ جهانی یکی از بهترین‌های ایران بود، اما پس از آن به صورت ناگهانی از لیست تیم ملی خط خورد. پس از آن ولاسکو عادل غلامی و آرمین تشکری را به تیم ملی دعوت کرد تا جای نادی باتجربه را پر کنند؛ اینکه این دو بازیکن چقدر توانستند به وظایف خود عمل کنند نکته‌ای است که کارشناسان امر باید توضیح دهند، اما نادی به شخصه معتقد بود که اگر خودش در لیگ جهانی حضور داشت تیم ملی ایران به مرحله دوم صعود می‌کرد., مجتبی ذکی‌زاده ، ,

نادی که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌هاش کشور در تیم باریج اسانس حضور دارد پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر همراه به تیم کاله آمل به مسابقات جام باشگاه‌های جهان در برزیل رفت؛ جایی که آملی‌ها بسیار ناقص و ناهماهنگ حضور پیدا کردند و تا قبول سه شکست از دور مسابقات کنار رفتند.

, نادی که در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌هاش کشور در تیم باریج اسانس حضور دارد پیش از آغاز مسابقات لیگ برتر همراه به تیم کاله آمل به مسابقات جام باشگاه‌های جهان در برزیل رفت؛ جایی که آملی‌ها بسیار ناقص و ناهماهنگ حضور پیدا کردند و تا قبول سه شکست از دور مسابقات کنار رفتند.,

تمام این موضوعات منجر شد تا پای صحبت‌های علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال بنشینیم؛ متن مصاحبه وی با خبرگزاری فارس را در زیر می‌خوانید:

, تمام این موضوعات منجر شد تا پای صحبت‌های علیرضا نادی، کاپیتان سابق تیم ملی والیبال بنشینیم؛ متن مصاحبه وی با خبرگزاری فارس را در زیر می‌خوانید:, خبرگزاری فارس,

* چه شد که با کاله به مسابقات جام باشگاه‌های جهان رفتی؟

, * چه شد که با کاله به مسابقات جام باشگاه‌های جهان رفتی؟, * چه شد که با کاله به مسابقات جام باشگاه‌های جهان رفتی؟,

باید اعتراف کنم که رفتن من همراه با کاله به آن مسابقات اشتباه بود. پیش از این یک سال در کاله حضور داشتم و بهروز عطایی، سرمربی این تیم با من تماس گرفت به تماس وی پاسخ مثبت دادم و همراه این تیم به برزیل رفتم؛ فکر می‌کنم برای همراهی این تیم باید بیشتر فکر می‌کردم. چند بازیکن کاله اصلاً با این تیم تمرین نکرده بودند و شرایط خوبی نداشتند. تمام تیم کاله در مجموع دو جلسه با هم تمرین کرد و این مشکل وجود داشت. من برای رفتن با این تیم به برزیل باید بیشتر فکر می‌کردم. هدف از حضور در این مسابقات برای آملی‌ها فقط حضور بود و نه نتیجه‌گیری؛ اگر تیمی هدف نداشته باشد حضورش در مسابقات هم بی‌نتیجه است. پیش‌بینی می‌شد که این نتایج رقم بخورد، چراکه تیم کاله اصلاً آماده این مسابقات نبود و اگر این تیم برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم می‌رفت نتیجه خوبی نمی‌گرفت چه برسد به جام باشگاه‌های جهان با آن کیفیت بالا.

, باید اعتراف کنم که رفتن من همراه با کاله به آن مسابقات اشتباه بود. پیش از این یک سال در کاله حضور داشتم و بهروز عطایی، سرمربی این تیم با من تماس گرفت به تماس وی پاسخ مثبت دادم و همراه این تیم به برزیل رفتم؛ فکر می‌کنم برای همراهی این تیم باید بیشتر فکر می‌کردم. چند بازیکن کاله اصلاً با این تیم تمرین نکرده بودند و شرایط خوبی نداشتند. تمام تیم کاله در مجموع دو جلسه با هم تمرین کرد و این مشکل وجود داشت. من برای رفتن با این تیم به برزیل باید بیشتر فکر می‌کردم. هدف از حضور در این مسابقات برای آملی‌ها فقط حضور بود و نه نتیجه‌گیری؛ اگر تیمی هدف نداشته باشد حضورش در مسابقات هم بی‌نتیجه است. پیش‌بینی می‌شد که این نتایج رقم بخورد، چراکه تیم کاله اصلاً آماده این مسابقات نبود و اگر این تیم برای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا هم می‌رفت نتیجه خوبی نمی‌گرفت چه برسد به جام باشگاه‌های جهان با آن کیفیت بالا.,

* تمام تیم‌ها مجهز بودند، اما کاله ناقص به این مسابقات رفت.

, * تمام تیم‌ها مجهز بودند، اما کاله ناقص به این مسابقات رفت., * تمام تیم‌ها مجهز بودند، اما کاله ناقص به این مسابقات رفت.,

بله؛ همین‌طور است. مثلاً نماینده ایتالیا دو روز قبل از مسابقات جام باشگاه‌های جهان در لیگ ایتالیا بازی کرده بود و در اوج هماهنگی بودند. پاناسونیک هم سه بازیکن ملی‌پوش ژاپن بعلاوه دانته، بازیکن فیکس تیم ملی برزیل را در اختیار داشت. نماینده آرژانتین هم بازیکن خارجی بسیار خوبی داشت؛ در مجموع تمام تیم‌ها برای این مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنند، چراکه هم پاداش نقدی بالایی دارد و هم اینکه تبلیغ خوبی برای بازیکنان است تا پس از آن به بهترین تیم‌های باشگاهی دنیا بروند. ما هیچ‌کدام از این موارد را نداشتیم؛ نه هدف داشتیم و نه برنامه‌ریزی، بلکه فقط حضور پیدا کردیم. نماینده برزیل چند بازیکن تیم ملی این کشور بعلاوه چند بازیکن خارجی را در اختیار داشت و این یعنی کیفیت این تیم از تیم ملی برزیل هم بهتر بود.

, بله؛ همین‌طور است. مثلاً نماینده ایتالیا دو روز قبل از مسابقات جام باشگاه‌های جهان در لیگ ایتالیا بازی کرده بود و در اوج هماهنگی بودند. پاناسونیک هم سه بازیکن ملی‌پوش ژاپن بعلاوه دانته، بازیکن فیکس تیم ملی برزیل را در اختیار داشت. نماینده آرژانتین هم بازیکن خارجی بسیار خوبی داشت؛ در مجموع تمام تیم‌ها برای این مسابقات برنامه‌ریزی می‌کنند، چراکه هم پاداش نقدی بالایی دارد و هم اینکه تبلیغ خوبی برای بازیکنان است تا پس از آن به بهترین تیم‌های باشگاهی دنیا بروند. ما هیچ‌کدام از این موارد را نداشتیم؛ نه هدف داشتیم و نه برنامه‌ریزی، بلکه فقط حضور پیدا کردیم. نماینده برزیل چند بازیکن تیم ملی این کشور بعلاوه چند بازیکن خارجی را در اختیار داشت و این یعنی کیفیت این تیم از تیم ملی برزیل هم بهتر بود.,

 

,  ,

,

, , ,

* با این شرایط در مسابقات پایاپای پیش می‌رفتید، اما لحظات آخر و حساس کم می‌آوردید.

, * با این شرایط در مسابقات پایاپای پیش می‌رفتید، اما لحظات آخر و حساس کم می‌آوردید., * با این شرایط در مسابقات پایاپای پیش می‌رفتید، اما لحظات آخر و حساس کم می‌آوردید.,

ما نا‌هماهنگ بودیم؛ مقابل ترنتیتو گیم اول را پیروز شدیم، اما آنها تیم حرفه‌ای هستند و توانستند به بازی برگردند. در گیم چهارم به دلیل اشتباهات فردی و خطاهای کوچک نتیجه را واگذار کردیم. ما تمرینی با هم نداشتیم؛ پاسورمان هماهنگ نبود و دقیقا مانند تیمی که تازه تشکیل شده است بازی می‌کردیم.

, ما نا‌هماهنگ بودیم؛ مقابل ترنتیتو گیم اول را پیروز شدیم، اما آنها تیم حرفه‌ای هستند و توانستند به بازی برگردند. در گیم چهارم به دلیل اشتباهات فردی و خطاهای کوچک نتیجه را واگذار کردیم. ما تمرینی با هم نداشتیم؛ پاسورمان هماهنگ نبود و دقیقا مانند تیمی که تازه تشکیل شده است بازی می‌کردیم.,

* با این شرایط بهتر نبود کاله به مسابقات جام باشگاه‌های جهان نمی‌رفت؟

, * با این شرایط بهتر نبود کاله به مسابقات جام باشگاه‌های جهان نمی‌رفت؟, * با این شرایط بهتر نبود کاله به مسابقات جام باشگاه‌های جهان نمی‌رفت؟,

به نظر من خیلی بهتر بود که این تیم به برزیل اعزام نمی‌‌شد. والیبال هم رشته‌ای است که تمام تیم باید هماهنگ باشد تا نتیجه حاصل شود، اما کاله اصلا شرایط خوبی نداشت و درمجموع اگر نمی‌رفت بهتر بود.

, به نظر من خیلی بهتر بود که این تیم به برزیل اعزام نمی‌‌شد. والیبال هم رشته‌ای است که تمام تیم باید هماهنگ باشد تا نتیجه حاصل شود، اما کاله اصلا شرایط خوبی نداشت و درمجموع اگر نمی‌رفت بهتر بود.,

* کمی درخصوص لیگ برتر ایران صحبت کنیم؛ امسال در کاشان حضور داری، شرایط چگونه است؟

, * کمی درخصوص لیگ برتر ایران صحبت کنیم؛ امسال در کاشان حضور داری، شرایط چگونه است؟, * کمی درخصوص لیگ برتر ایران صحبت کنیم؛ امسال در کاشان حضور داری، شرایط چگونه است؟,

خدا را شکر شرایط خوب است. فکر می‌کنم امسال کاشان یکی از مدعیان قهرمانی باشد. هیچ‌وقت درمورد پیش‌بینی قهرمان حرف نمی‌زنم، اما هدف ما امسال قهرمانی است و امیدوارم به هدف خود نیز برسیم. نمی‌توان حدس زد که چه تیمی قهرمان می‌شود؛ حتی ورامینی‌ها هم با اطمینان نمی‌گویند که قهرمان خواهند شد. هدف باشگاه ما حضور در جمع 4 تیم برتر است.

, خدا را شکر شرایط خوب است. فکر می‌کنم امسال کاشان یکی از مدعیان قهرمانی باشد. هیچ‌وقت درمورد پیش‌بینی قهرمان حرف نمی‌زنم، اما هدف ما امسال قهرمانی است و امیدوارم به هدف خود نیز برسیم. نمی‌توان حدس زد که چه تیمی قهرمان می‌شود؛ حتی ورامینی‌ها هم با اطمینان نمی‌گویند که قهرمان خواهند شد. هدف باشگاه ما حضور در جمع 4 تیم برتر است.,

* روزهای نخستی که در کاشان حضور پیدا کردی شایعاتی به وجود آمد، مبنی بر اینکه از شرایط راضی نیستی و تمرینات را ترک کرده‌ای.

, * روزهای نخستی که در کاشان حضور پیدا کردی شایعاتی به وجود آمد، مبنی بر اینکه از شرایط راضی نیستی و تمرینات را ترک کرده‌ای., * روزهای نخستی که در کاشان حضور پیدا کردی شایعاتی به وجود آمد، مبنی بر اینکه از شرایط راضی نیستی و تمرینات را ترک کرده‌ای.,

خیر؛ این موضوعات فقط شایعه است. من با هماهنگی باشگاه به خاطر دو روز کار شخصی مرخصی گرفتم. در کاشان هیچ مشکلی ندارم و فکر می‌کنم باریج اسانس از نظر مدیریت یکی از بهترین تیم‌ها است. بازیکنانی که به این تیم آمده‌اند را به خوبی می‌شناسم و قبلاً هم با آنها کار کرده‌ام. بازهم تاکید می‌کنم که تنها دو روز کار شخصی داشتم و مرخصی گرفتم، اما شایعاتی برایم ایجاد کردند.

, خیر؛ این موضوعات فقط شایعه است. من با هماهنگی باشگاه به خاطر دو روز کار شخصی مرخصی گرفتم. در کاشان هیچ مشکلی ندارم و فکر می‌کنم باریج اسانس از نظر مدیریت یکی از بهترین تیم‌ها است. بازیکنانی که به این تیم آمده‌اند را به خوبی می‌شناسم و قبلاً هم با آنها کار کرده‌ام. بازهم تاکید می‌کنم که تنها دو روز کار شخصی داشتم و مرخصی گرفتم، اما شایعاتی برایم ایجاد کردند.,

* آیا والیبالِ ملی‌ِ نادی تمام شده است؟

, * آیا والیبالِ ملی‌ِ نادی تمام شده است؟, * آیا والیبالِ ملی‌ِ نادی تمام شده است؟,

به نظر خودم خیر؛ من فکر می‌کنم نظر تمامی اهالی والیبال هم همین باشد، اما سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیرنده است و وقتی می‌گوید که من نباید باشد حتماً باید بپذیرم. ولاسکو مسئول برد و باخت‌های تیم ملی است و باید به تصمیماتش احترام گذاشت. اگر روزی نتیجه نگیرد ولاسکو باید پاسخگو باشد و ربطی به من ندارد پس باید به تمام نظراتش احترام گذاشت.

, به نظر خودم خیر؛ من فکر می‌کنم نظر تمامی اهالی والیبال هم همین باشد، اما سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیرنده است و وقتی می‌گوید که من نباید باشد حتماً باید بپذیرم. ولاسکو مسئول برد و باخت‌های تیم ملی است و باید به تصمیماتش احترام گذاشت. اگر روزی نتیجه نگیرد ولاسکو باید پاسخگو باشد و ربطی به من ندارد پس باید به تمام نظراتش احترام گذاشت.,

* پس از لیگ جهانی در اظهارنظری عجیب گفته بودی اگر در ترکیب تیم ملی بود، ایران به دور دوم لیگ جهانی صعود می‌کرد؛ چه تضمینی وجود داشت که با حضورت اینگونه می‌شد؟

, * پس از لیگ جهانی در اظهارنظری عجیب گفته بودی اگر در ترکیب تیم ملی بود، ایران به دور دوم لیگ جهانی صعود می‌کرد؛ چه تضمینی وجود داشت که با حضورت اینگونه می‌شد؟, * پس از لیگ جهانی در اظهارنظری عجیب گفته بودی اگر در ترکیب تیم ملی بود، ایران به دور دوم لیگ جهانی صعود می‌کرد؛ چه تضمینی وجود داشت که با حضورت اینگونه می‌شد؟,

من همچنان به این موضوع اعتقاد دارم؛ نظر من این بود و نظرم را بیان کردم. من کاری ندارم که کسی از این حرف من خوشش می‌آید یا نه، اما من حرفم را صادقانه بیان می کنم. نمی‌توانم همیشه حرف‌هایی بزنم که یک عده خوششان بیاید. تاکید می‌کنم اگر در ترکیب تیم ملی حضور داشتم، ایران حتماً به دور دوم صعود می‌کرد.

, من همچنان به این موضوع اعتقاد دارم؛ نظر من این بود و نظرم را بیان کردم. من کاری ندارم که کسی از این حرف من خوشش می‌آید یا نه، اما من حرفم را صادقانه بیان می کنم. نمی‌توانم همیشه حرف‌هایی بزنم که یک عده خوششان بیاید. تاکید می‌کنم اگر در ترکیب تیم ملی حضور داشتم، ایران حتماً به دور دوم صعود می‌کرد.,

 

,  ,

,

,

, , ,

* واقعا چه دلیلی داری که اینگونه قاطع اظهار نظر می‌کنی؟

, * واقعا چه دلیلی داری که اینگونه قاطع اظهار نظر می‌کنی؟, * واقعا چه دلیلی داری که اینگونه قاطع اظهار نظر می‌کنی؟,

دلایل زیادی دارم، اما مطمئن باشید اینگونه می‌شد. مگر می‌شود یک شبه به تیم ملی رسید؟ من برای رسیدن به پیراهن تیم ملی بسیار زحمت کشیدم. در بازی‌های لیگ جهانی راکت پست من روی هوا بود؛ یعنی یک نفر می‌آمد داخل زمین و یک بازیکن خارج می‌شد و اصلاً مشخص نبود که چه اتفاقی رخ می‌دهد. در بازی‌های لیگ جهانی همه دیدند که در پست سرعتی نقطه ضعف‌هایی داشتیم؛ دلیلش هم ضعف بازیکن نیست. دلیلش این است که فلان بازیکن چشم‌هایش را باز کرد و دید که در ترکیب اصلی تیم ملی است. قطعاً این بازیکن خودش هم مقصر نیست، چراکه مربیان این تصمیم را گرفته‌اند.

, دلایل زیادی دارم، اما مطمئن باشید اینگونه می‌شد. مگر می‌شود یک شبه به تیم ملی رسید؟ من برای رسیدن به پیراهن تیم ملی بسیار زحمت کشیدم. در بازی‌های لیگ جهانی راکت پست من روی هوا بود؛ یعنی یک نفر می‌آمد داخل زمین و یک بازیکن خارج می‌شد و اصلاً مشخص نبود که چه اتفاقی رخ می‌دهد. در بازی‌های لیگ جهانی همه دیدند که در پست سرعتی نقطه ضعف‌هایی داشتیم؛ دلیلش هم ضعف بازیکن نیست. دلیلش این است که فلان بازیکن چشم‌هایش را باز کرد و دید که در ترکیب اصلی تیم ملی است. قطعاً این بازیکن خودش هم مقصر نیست، چراکه مربیان این تصمیم را گرفته‌اند.,

* در پست دفاع وسط عادل غلامی و آرمین تشکری حضور داشتند، محمد موسوی هم که قبلاً کنار خودت بازی کرده بود؛ منظورت کدام بازیکن است؟

, * در پست دفاع وسط عادل غلامی و آرمین تشکری حضور داشتند، محمد موسوی هم که قبلاً کنار خودت بازی کرده بود؛ منظورت کدام بازیکن است؟, * در پست دفاع وسط عادل غلامی و آرمین تشکری حضور داشتند، محمد موسوی هم که قبلاً کنار خودت بازی کرده بود؛ منظورت کدام بازیکن است؟,

برای بازیکن فیکس شدن باید زحمت کشید. این روزها از هر کسی سوال کنید می‌گوید که بازیکن تیم ملی است. هر بازیکنی یک کارت تیم ملی در جیبش گذاشته و همه جا می‌گوید که بازیکن تیم ملی است. ما چند تیم ملی داریم و فکر می‌کنم این شرایط در حد و اندازه‌ها و شان تیم ملی نیست. در دوران ما اینگونه نبود؛ من برای رسیدن به تیم ملی بسیار زحمت کشیدم و خیلی‌ها را با بازی و تمرین خوب کنار زدم، اما این روزها هر بازیکنی ادعا می‌کند که ملی‌پوش است. قرار نیست شان تیم ملی را پایین بیاوریم و باید قدر تیم ملی را بدانیم. 12 بازیکنی که برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب می‌شوند باید لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشند.

, برای بازیکن فیکس شدن باید زحمت کشید. این روزها از هر کسی سوال کنید می‌گوید که بازیکن تیم ملی است. هر بازیکنی یک کارت تیم ملی در جیبش گذاشته و همه جا می‌گوید که بازیکن تیم ملی است. ما چند تیم ملی داریم و فکر می‌کنم این شرایط در حد و اندازه‌ها و شان تیم ملی نیست. در دوران ما اینگونه نبود؛ من برای رسیدن به تیم ملی بسیار زحمت کشیدم و خیلی‌ها را با بازی و تمرین خوب کنار زدم، اما این روزها هر بازیکنی ادعا می‌کند که ملی‌پوش است. قرار نیست شان تیم ملی را پایین بیاوریم و باید قدر تیم ملی را بدانیم. 12 بازیکنی که برای تیم ملی بزرگسالان انتخاب می‌شوند باید لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را داشته باشند.,

* پس از اینکه از تیم ملی کنار گذاشته شدی با ولاسکو صحبت کردی؟

, * پس از اینکه از تیم ملی کنار گذاشته شدی با ولاسکو صحبت کردی؟, * پس از اینکه از تیم ملی کنار گذاشته شدی با ولاسکو صحبت کردی؟,

بارها گفتم که حرف اصلی ولاسکو این بود که می‌خواست به من استراحت بدهد، اما به قول دوستانم هنوز هم در استراحت هستم و از این به بعد باید کلاً استراحت کنم. برای کنار گذاشتن من راه‌های زیادی وجود دارد، اما متاسفانه در ایران فرهنگ کنار گذاشتن بازیکن بزرگ را نمی‌دانیم. برای بازیکنان قبل از من و حتی در فوتبال هم این اتفاق افتاده است؛ متاسفانه در ایران فرهنگ کنار گذاشتن بازیکنان بزرگ را نمی‌دانیم.

, بارها گفتم که حرف اصلی ولاسکو این بود که می‌خواست به من استراحت بدهد، اما به قول دوستانم هنوز هم در استراحت هستم و از این به بعد باید کلاً استراحت کنم. برای کنار گذاشتن من راه‌های زیادی وجود دارد، اما متاسفانه در ایران فرهنگ کنار گذاشتن بازیکن بزرگ را نمی‌دانیم. برای بازیکنان قبل از من و حتی در فوتبال هم این اتفاق افتاده است؛ متاسفانه در ایران فرهنگ کنار گذاشتن بازیکنان بزرگ را نمی‌دانیم.,

* اگر مسئولان بگویند که می‌خواهند بازی خداحافظی برایت برگزار کنند، قبول می‌کنی؟

, * اگر مسئولان بگویند که می‌خواهند بازی خداحافظی برایت برگزار کنند، قبول می‌کنی؟, * اگر مسئولان بگویند که می‌خواهند بازی خداحافظی برایت برگزار کنند، قبول می‌کنی؟,

اصلاً مسئولان ایران این کارها را بلد نیستند. بله قبول می‌کنم، اما به هر قیمتی نه؛ بستگی دارد با چه تیمی باشد؟ چه زمانی باشد؟ چه کسانی حضور داشته باشند؟ در مجموع فکر می‌کنم تا صد سال دیگر چنین اتفاق رخ نخواهد داد.

, اصلاً مسئولان ایران این کارها را بلد نیستند. بله قبول می‌کنم، اما به هر قیمتی نه؛ بستگی دارد با چه تیمی باشد؟ چه زمانی باشد؟ چه کسانی حضور داشته باشند؟ در مجموع فکر می‌کنم تا صد سال دیگر چنین اتفاق رخ نخواهد داد.,

* فکر می‌کنی بازهم می‌توانی به تیم ملی بازگردی یا در همین استراحتی که هستی می‌مانی؟

, * فکر می‌کنی بازهم می‌توانی به تیم ملی بازگردی یا در همین استراحتی که هستی می‌مانی؟, * فکر می‌کنی بازهم می‌توانی به تیم ملی بازگردی یا در همین استراحتی که هستی می‌مانی؟,

من یک بازیکن هستم و به وظایفم عمل می‌کنم. در حال حاضر هم تنها به باشگاهم فکر می‌کنم. برای حضورم در تیم ملی من تصمیم‌گیرنده نیستم، در شرایط کنونی تنها به موفقیت باشگاهم فکر می‌کنم.

, من یک بازیکن هستم و به وظایفم عمل می‌کنم. در حال حاضر هم تنها به باشگاهم فکر می‌کنم. برای حضورم در تیم ملی من تصمیم‌گیرنده نیستم، در شرایط کنونی تنها به موفقیت باشگاهم فکر می‌کنم.,

* این روزها ولاسکو بین مردم بسیار محبوب است؛ آیا تو هم ولاسکو را به اندازه سایر مردم دوست داری؟

, * این روزها ولاسکو بین مردم بسیار محبوب است؛ آیا تو هم ولاسکو را به اندازه سایر مردم دوست داری؟, * این روزها ولاسکو بین مردم بسیار محبوب است؛ آیا تو هم ولاسکو را به اندازه سایر مردم دوست داری؟,

من بازیکن هستم و با حدود 9 مربی در تیم ملی کار کرده‌ام. ولاسکو نه اولی است و نه آخری؛ برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی سرمربی تیم ملی است. وظیفه من این بود که بخاطر کشورم و مردم به تیم ملی خدمت کنم. محبوبیت ولاسکو بخاطر نتایج تیم ملی است؛ مردم تیم ملی را دوست دارند، نه شخص خاصی را؛ اینکه مردم به من احترام می‌گذارند به واسطه تیم ملی است و مطمئن باشید ولاسکو هم روزی از ایران خواهد رفت، اما مردم همچنان تیم ملی‌شان را دوست خواهند داشت.

, من بازیکن هستم و با حدود 9 مربی در تیم ملی کار کرده‌ام. ولاسکو نه اولی است و نه آخری؛ برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی سرمربی تیم ملی است. وظیفه من این بود که بخاطر کشورم و مردم به تیم ملی خدمت کنم. محبوبیت ولاسکو بخاطر نتایج تیم ملی است؛ مردم تیم ملی را دوست دارند، نه شخص خاصی را؛ اینکه مردم به من احترام می‌گذارند به واسطه تیم ملی است و مطمئن باشید ولاسکو هم روزی از ایران خواهد رفت، اما مردم همچنان تیم ملی‌شان را دوست خواهند داشت.,

* مسئولان فدراسیون و کارشناسان را هم در کنار گذاشتن از تیم ملی مقصر می‌دانی؟

, * مسئولان فدراسیون و کارشناسان را هم در کنار گذاشتن از تیم ملی مقصر می‌دانی؟, * مسئولان فدراسیون و کارشناسان را هم در کنار گذاشتن از تیم ملی مقصر می‌دانی؟,

اگر ولاسکو شخصاً تصمیم گرفته است من به وی احترام می‌گذارم، اما اگر فرد دیگری در این جریان نقش داشته است فقط تاسف می‌خورم. چطور در مسابقات انتخابی لیگ جهانی یکی از بهترین‌های ایران بودم و ناگهان کنار گذاشته شدم و فکر نمی‌کنم در این تصمیم‌گیری تنها ولاسکو نقش داشته باشد.

, اگر ولاسکو شخصاً تصمیم گرفته است من به وی احترام می‌گذارم، اما اگر فرد دیگری در این جریان نقش داشته است فقط تاسف می‌خورم. چطور در مسابقات انتخابی لیگ جهانی یکی از بهترین‌های ایران بودم و ناگهان کنار گذاشته شدم و فکر نمی‌کنم در این تصمیم‌گیری تنها ولاسکو نقش داشته باشد.,

 

,  ,

,

, , ,

* فکر می‌کنی چه کسی نقش داشته؟

, * فکر می‌کنی چه کسی نقش داشته؟, * فکر می‌کنی چه کسی نقش داشته؟,

نمی‌دانم؛ نمی‌توانم واضح‌تر صحبت کنم و نام کسی را بگویم، چون مطمئن نیستم. من شک ندارم که نظر ولاسکو روی من مثبت است.

, نمی‌دانم؛ نمی‌توانم واضح‌تر صحبت کنم و نام کسی را بگویم، چون مطمئن نیستم. من شک ندارم که نظر ولاسکو روی من مثبت است.,

* اما ولاسکو از مصاحبه‌هایت بسیار ناراحت بود.

, * اما ولاسکو از مصاحبه‌هایت بسیار ناراحت بود., * اما ولاسکو از مصاحبه‌هایت بسیار ناراحت بود.,

من چه مصاحبه‌ای کردم؟ حق ندارم نظرم را بیان کنم؟ ولاسکو گفته در ایران مردم فکر می‌کنند که تیم ملی جای بهترین بازیکنان است؛ آیا این حرف درست است؟ همه جای دنیا تیم ملی جای بهترین بازیکنان است، اگر ولاسکو مخالف این موضوع است من فکر می‌کنم از سیاره‌ای دیگر آمده است.

, من چه مصاحبه‌ای کردم؟ حق ندارم نظرم را بیان کنم؟ ولاسکو گفته در ایران مردم فکر می‌کنند که تیم ملی جای بهترین بازیکنان است؛ آیا این حرف درست است؟ همه جای دنیا تیم ملی جای بهترین بازیکنان است، اگر ولاسکو مخالف این موضوع است من فکر می‌کنم از سیاره‌ای دیگر آمده است.,

انتهای پیام/م

, انتهای پیام/م]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه