ایرانسل نشان ویژه «سرآمدی در مدیریت بحران رسانهای» و «نوآوری با هوش مصنوعی» را دریافت کرد
نشان ویژه «سرآمدی در مدیریت بحرانهای رسانهای» و لوح و نشان «نوآوری در روابط عمومی دادهمحور با استفاده از هوش مصنوعی» در بیستویکمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و بیستودومین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نشان ویژه «سرآمدی در مدیریت بحرانهای رسانهای» و لوح و نشان «نوآوری در روابط عمومی دادهمحور با استفاده از هوش مصنوعی» در بیستویکمین دوره سمپوزیوم بینالمللی روابط عمومی و بیستودومین دوره جشنواره برترینهای روابط عمومی ایران به روابط عمومی ایرانسل تعلق گرفت.
این رویداد با قرائت پیام رئیسجمهوری و حضور دبیر شورای اطلاعرسانی دولت و فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، با حمایت انجمن بینالمللی روابط عمومی، ۱۸ آذر، در مرکز همایشهای کتابخانه ملی برگزار شد.
رئیسجمهوری در پیام خود بر مردممداری و نقش آرامشبخش روابطعمومی تأکید کرد و گفت این حرفه با گفتوگو، اقناع و حل اختلافات، جایگاهی حیاتی در حکمرانی دارد.
او با اشاره به جنگ ۱۲ روزه، نقش روابطعمومی در روایتگری و تقویت تابآوری در بحرانها را مهم دانست و بر ضرورت راهبردهای روشن، آمادگی پیشبحران و تعامل محترمانه برای افزایش اعتماد عمومی تأکید کرد.
ارسال دیدگاه