سفر مهاجم استقلال به امارات

سفر مهاجم استقلال به امارات
مهاجم تیم فوتبال استقلال راهی امارات شد تا مقابل مس نتواند به میدان برود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا آرش برهانی با توجه به اینکه چند روز قبل از امیر قلعه نویی مرخصی گرفته بود امروز ظهر راهی امارات شد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی برای رسیدگی به مسائل شخصی خود راهی این کشور شد.

,

بدین ترتیب برهانی بازی روز سه شنبه مقابل مس کرمان را که یکی از بازی های عقب افتاده استقلال است از دست داد.

,

میرشاد ماجدی سرپرست استقلال با تایید این خبر به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: برهانی از قبل این مرخصی را از قلعه نویی گرفته بود. وی قرار است پنجشنبه در تمرین استقلال حاضر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه