انتقاد شدید راموس از داور ال کلاسیکو

انتقاد شدید راموس از داور ال کلاسیکو
سرخیو راموس پس از شکست برابر بارسلونا به شدت از داور مسابقه انتقاد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  بارسلونا موفق شد 167 ال‌کلاسیکو را به سود خود پایان دهد. در این دیدار کریستیانو رونالدو در نیمه دوم تعادلش را در محوطه جریمه بارسلونا از دست داد اما داور از اعلام ضربه پنالتی خود‌داری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  بارسلونا موفق شد 167 ال‌کلاسیکو را به سود خود پایان دهد. در این دیدار کریستیانو رونالدو در نیمه دوم تعادلش را در محوطه جریمه بارسلونا از دست داد اما داور از اعلام ضربه پنالتی خود‌داری کرد.,
 
,
سرخیو راموس پس از شکست برابر بارسلونا گفت:‌ ما در این دیدار قربانی شدیم . داور دو پنالتی واضح را برای ما نگرفت. چیز‌هایی علیه ما وجود دارد که نمی‌توانیم با آن رقابت کنیم. در این گونه بازی ها شما نمی‌توانید با داور حتی صحبت کنید.
,
 
,
راموس در ادامه گفت : رئال در این دیدار خوب بازی کرد و بارسا را تحت فشار قرار داد. کمتر دیده بودیم بارسا اینقدر وقت تلف کند و تحت فشار باشد اما داوری همه چیز را خراب کرد.
,
 
,
شاگردان آنچلوتی با این شکست فاصله‌شان با صدر جدول به 6 امتیاز رسید.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه