بسکتبال با ویلچر ۳ نفره آزاد| تیم خراسان رضوی جام قهرمانی را به خانه برد
پرونده مسابقات آزاد بسکتبال با ویلچر ۳ نفره با معرفی تیمهای برتر بسته شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزشهای جانبازان و توانیابان، اولین دوره رقابتهای آزاد بسکتبال با ویلچر ۳ نفره، گرامیداشت شهید قائد امت، با حضور ۱۹ تیم در سالن فدراسیون برگزار شد و در نهایت تیم خراسان رضوی با برتری در دیدار فینال قهرمان این دوره از مسابقات شد و تیم های قزوین و تهران ب به ترتیب در رده دوم و سوم قرار گرفتند.
مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور کوهپایه زاده رئیس، پورحسن مشاور رسانه ای رئیس، نظامی دبیرکل، بیگ رضایی مدیر ورزش قهرمانی، نصیری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون، سلطانی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر برگزار شد.
ارسال دیدگاه