ووشو سازمان همکاری شانگهای| اعزام تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران به چین
تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران ایران برای حضور در رقابتهای کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO)، راهی چین شد.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابطعمومی فدراسیون ووشو؛ تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران کشورمان جهت شرکت در رقابتهای ساندا کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور چین شد.
ملیپوشان صبح فردا وارد این کشور شده و در شهر آنلو مستقر خواهند شد تا تمرینات خود را از سر بگیرند. رامین موحدنیا و مریم هاشمی بهعنوان سرمربی و معین تقوی و صدیقه دریایی نیز بهعنوان مربی، ملیپوشان ووشو ایران را در این سفر همراهی میکنند.
ارسال دیدگاه