ووشو سازمان همکاری شانگهای| اعزام سانداکاران به چین/ آغاز تمرینات در آنلو
تیم های ملی ساندا ووشو دختران و پسران ایران نخستین تمرین خود را در چین انجام دادند.
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابطعمومی فدراسیون ووشو؛ تیم ملی ووشو ساندا پسران و دختران کشورمان جهت شرکت در رقابتهای ساندا کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای (SCO) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) راهی کشور چین شدند. ملیپوشان صبح دیروز وارد این کشور شده و در شهر آنلو مستقر شده و تمرینات خود را آغاز کردند. صبح امروز به وقت محلی، ملیپوشان ووشو ساندا پسران و دختران کشورمان که برای شرکت در رقابتهای ساندا کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای عازم شهر آنلو واقع در ایالت ووهان کشور چین شدهاند، نخستین جلسه تمرینی خود را زیرنظر مربیان انجام دادند. مهدی کرمانی، شجاع پناهی، عرفان محرمی، رضا کرمی و سهیل موسوی همراه با سوگند سینکایی، دیانا رحیمی و سوگند سلیمی؛ تیم ملی پسران و دختران ایران در این رقابتها را تشکیل میدهند.
رامین موحدنیا و مریم هاشمی بهعنوان سرمربی و معین تقوی و صدیقه دریایی نیز بهعنوان مربی، ملیپوشان ووشو ایران را در این سفر همراهی میکنند.
ارسال دیدگاه