تغذیه وزنهبردار تیم ملی ایران ۴ ساعت قبل از مسابقه + عکس
بهادر مولایی در فاصله ۴ ساعت تا آغاز رقابتهای دسته فوق سنگین گفت: امیدوارم شرمنده مردم نشوم.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا بهادر مولایی در شرایطی که باید 4 ساعت دیگر روی تخته سالن سنتینانتال حاضر شود در اتاقش مشغول خوردن آجیل و گوش دادن موسیقی اصیل مازندرانی است. او از روحیه بسیار خوبی برخوردار و امیدوار است بهترین وزنه ها را بالای سر ببرد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, . ,وزنه بردار دسته فوق سنگین کشورمان گفت: با تمام توان به مصاف رقیبان خود میروم و امیدوارم شرمنده مردم نشوم.
, .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه