تشویق ۲۰۰ نفره فرهاد مجیدی
حدود 200 تماشاگر در ورزشگاه آزادی یک صدا کاپیتان تیم استقلال را تشویق میکنند.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادر حالی که کمتر از نیم ساعت به شروع مسابقه دو تیم استقلال و مس کرمان باقی است، فقط حدود 300 تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند که 100 نفر آنها طرفدار تیم مس کرمان هستند و 200 تماشاگر هم حامی استقلال هستند که فرهاد مجیدی را تشویق میکنند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,* هواداران استقلال از فرهاد مجیدی میخواهند که از فوتبال خداحافظی نکند و همچنان در استقلال بماند. آنها همچنین با سر دادن شعارهای دربی 69 گلزنی مجیدی به پرسپولیس را یادآوری میکنند.
,دیدار دو تیم ساعت 15 و 30 دقیقه آغاز میشود.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه