نکونام محروم شد
هافبک تیم فوتبال استقلال سه اخطاره شد و بازی مقابل سایپا را از دست داد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناجواد نکونام با کارت زردی که در نیمه اول بازی با مس کرمان گرفت سه اخطاره و محروم شد و بازی بعدی تیمش مقابل سایپا را در لیگ برتر از دست داد.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,دیدار دو تیم تا دقیقه ۷۵ با نتیجه مساوی یک بر یک در جریان است.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه