ابراز تاسف نکونام از خداحافظی مجیدی

ابراز تاسف  نکونام از خداحافظی مجیدی
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: فرهاد گل‌های حساسی برای استقلال زد و حیف بود که از فوتبال خداحافظی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا  جواد نکونام در پایان دیدار تیمش مقابل مس و پس از خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال اظهار داشت: واقعا سخت است، به خصوص برای مردم که با فرهاد مجیدی به شادی‌های زیادی رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,

 

,

وی افزود: فرهاد زحمات زیادی برای استقلال کشید. گل‌های حساس 3 امتیازی زیادی زد و گل‌های او در دربی به یاد همه مانده است.

, .,

 

,

هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: به نظرم مجیدی هنوز می‌توانست بهتر از خیلی‌های دیگر بازی کند و حیف بود که خداحافظی کرد.

, .,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه