هدیه بوناچیچ به مدیرعامل ذوب آهن
بوناچیچ با پیروزی مقابل پیام صنعت آمل سرانجام بعد از ۴۳ روز اولین پیروزی تیمش را به سعید آذری هدیه کرد[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناحضور سعید آذری در رأس مدیریت باشگاه ذوب آهن در شرایطی به وقوع پیوست که مشکلات تکنیکی و تاکتیکی تیم ذوب آهن از هفته دهم به بعد نمود بیشتری پیدا کرد و لوکا در بازی با گسترش فولاد، سپاهان، فجر سپاسی، صبا و داماش نتوانست با رسیدن به سه امتیاز اولین برد تیمش در زمان حضور سعید آذری را جشن بگیرد. سرانجام در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی این طلسم شکست و زوج سعید آذری و لوکا بوناچیچ با برد مقابل پیام صنعت آمل علاوه بر صعود به مرحله بعد رنگ برد در فوتبال ایران را هم دیدند.
, شبکه اطلاع رسانی دانا, .,این اولین برد لوکا از ۲۵ شهریور ماه (روز بازگشت سعید آذری به ذوب آهن) به بعد بود و باید امیدوار باشیم که این پیروزی بتواند از لحاظ روحی و روانی آنقدر بر روی شرایط ذوب آهن تأثیرگذار باشد که سعید آذری مجبور نشود برای دیدن یک برد دوباره و کسب سه امتیاز مدت زیادی در انتظار بماند.
, .,,
انتهای خبر
]
ارسال دیدگاه