فولاد صدر را از پرسپولیس گرفت
دیدار تیمهای فولاد و گسترش فولاد با تساوی به پایان رسید و صدر را از پرسپولیس گرفت.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانادیدار تیمهای فولاد و گسترش فولاد از ساعت 15:45 امروز از هفته پانزدهم لیگ برتر در اهواز آغاز شد که در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
, شبکه اطلاع رسانی دانا,,
لندرو چاوز برای فولاد در دقیقه 60 و احمد امیرکامدار در دقیقه 61 برای گسترش گلزنی کردند.
,با این تساوی فولاد با 27 امتیاز با یک بازی بیشتر دوباره به صدر جدول رسید و صدرنشینی را به طور موقت از پرسپولیس گرفت. پرسپولیس چهارشنبه باید مقابل استقلال خوزستان بازی کند.
,انتهای پیام/
]
ارسال دیدگاه